از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه تا فعالیت ۲ میلیون نیروی پشتیبان

از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه تا فعالیت ۲ میلیون نیروی پشتیبان

رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی اظهارداشت: ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار و ۶۹ هزار نیرو به همراه دو میلیون نیروی پشتیبان داریم که در نوروز امسال از هلال احمر فعال خواهند بود.

وی افزود: زنان در قالب تیم سحر در عملیات نوروزی مشارکت دارند و تمام تلاش را باید انجام تا کمترین مصدوم و تلفات را در نوروز شاهد باشیم و مردم بیشترین آرامش را داشته باشند.

کولیوند گفت: امروز در محیط مقدس در جوار حرم امام خمینی (ره) طرح را رقم می زنیم و من به همه نیروی هلال احمر افتخار می‌کنم.

وی بیان داشت: هلال احمر امسال ۳ کرسی مدیریتی از صلیب سرخ کسب کرد و موفقیت‌های بین المللی زیادی حاصل شده که ناشی از فعالیت نیروها است.

کولیوند بیان داشت: نیمه شعبان خدمات ارزنده‌ای از سوی هلال احمر به زائران ارائه داد و در چهارشنبه آخر سال هم با اهتمام حضور خواهیم داشت که کمترین مشکل باشد و در نوروز هم پیشقدم هستیم و در آموزش‌ها هم برنامه‌ها اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در ماه رمضان در جهت کمک به نیازمندان اقدام خواهد شد و هلال احمری‌ها جهت تکریم بزرگ سال‌ها به خانه سالمندان خواهند رفت. در شب‌های قدر، روز قدس و عید فطر هم برنامه‌های جامعی داریم و لذا طی یک ماه برنامه‌های فشرده‌ای خواهیم داشت.

کد خبر 5731045

پست بعدی

پشتک زدن پژو پارس جان ۵ نفر را گرفت

ی مارس 12 , 2023
ایسنا نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ پنج تن درپی واژگونی سواری پژو پارس در مسیر زاهدان خبر داد. صادق محمودی دراین باره گفت: در ساعت ۲۱:۰۶ شنبه شب وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000