قیمت دلار به زیر ۴۰ هزار تومان بازمی‌گردد

قیمت دلار به زیر ۴۰ هزار تومان بازمی‌گردد کد خبر: 601809 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۰۸:۵۲:۰۷ اعتمادآنلاین |

کانون صرافان ایران با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت بازار ارز اعلام کرد: با توجه به اخبار مثبت توافق ایران و عربستان و کاهش شدید قیمت ارز، برخی کانال‌های تلگرامی با خبرسازی دروغ نرخ ارز را در کانال ۴۶ هزار تومان اعلام می‌کنند؛ این در حالی است که در بازار، دلار کانال ۴۴ هزار تومانی هم خریدار ندارد و پیش‌بینی می‌شود نرخ دلار به زیر ۴۰ هزار تومان برگردد.

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله ضمن درخواست از نهادهای امنیتی در خصوص برخورد با سایت‌ها و کانال‌هایی که فضای بازار ارز را متشنج می‌کنند، از مردم تقاضا داریم به خبرسازی‌های دروغ توجه نکنند و خبرهای موثق را از خبرگزاری‌های معتبر و سایت (http://kanoonsarafan.ir/) کانون صرافان پیگیری کنند.

پست بعدی

خالکوبی پشت گردن، قاتل را لو داد

ی مارس 12 , 2023
ایران نوشت: بامداد جمعه 19 اسفند خبر مرگ مشکوک زنی جوان به پلیس اعلام شد . پسر 18 ساله این زن به مأموران کلانتری 135 آزادی گفت: پدر ومادرم از هم جدا شده بودند و من با مادرم زندگی می کردم دیشب به خانه یکی از دوستانم رفته بودم نیمه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000