رئیسی هرچه سریعتر استعفا دهد/ اصولگرایان حق عبور از رئیسی را ندارند

رئیسی هرچه سریعتر استعفا دهد/ اصولگرایان حق عبور از رئیسی را ندارند کد خبر: 600357 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۲۰:۴۰:۳۲ اعتمادآنلاین |

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نماینده سابق مجلس درباره نگاه انتقادی اصولگرایان به دولت سیزدهم گفت: اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد چون اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 رئیسی را به مردم تحمیل کردند و حالا باید هزینه این دولت را پرداخت کنند.

به گزارش نامه نیوز، مهمترین بخش های این گفت و گوم را در ادامه می خوانید:

  • اصولگرایان حق ندارند پشت رئیسی را خالی کنند، الان صدای پاهایی شنیده می شود که اصولگرایان نمی خواهند تا انتها پای دولت رئیسی بمانند. البته این جریان سیاسی زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز همین رویه را پیش گرفتند و در دوره دوم ریاست جمهوری او به تدریج سفره خود را دولت دهم جدا کردند.
  • اصولگرایان امروز می بینند اوضاع دولت سید ابراهیم رئیسی خیلی خراب است بنابراین از الان زمزمه جدایی از دولت سیزدهم را شروع کردند با این توجیه که مهم مردم هستند و می خواهند طرف مردم بیاستند اما این پذیرفته نیست چون زمانی آقایان اصولگرا یاد مردم افتادند که مردم زیر فشار اقتصادی و معیشتی له شده اند.
  • آرزوی موفقیت دولت آقای رئیسی را داشتم و دارم اما وقتی مشکلاتی را که بعد از روی کار آمدن این دولت به وجود آمدند می بینیم، معتقدم دولت سیزدهم باید هرچه سریعتر استعفا دهد و کنار برود تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی برگزار و رئیس جمهوری جدیدی انتخاب شود، چون این دولت اصلا نمی تواند کشور را اداره کند و هر روز با تصمیمات اشتباه مشکلی بر مشکلات مردم و کشور می افزاید.

پست بعدی

ببینید | اولین تصاویر از ویدیو کلیپ «سلام فرمانده ۲» با حضور ۱۰ هزار دهه‌هشتادی

ج مارس 3 , 2023
سرود «سلام فرمانده 2» در آستانه نیمه شعبان به عنوان اثر جدید گروه ماح (ملت امام حسین) رونمایی می‌شود. دریافت 1 MB 264 262

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000