توفان و گردباد در تگزاس موجب قطع گسترده برق شد

توفان و گردباد در تگزاس موجب قطع گسترده برق شد

گردبادها و بادهای شدید باعث خسارت و قطع گسترده برق در روز پنجشنبه در تگزاس در مناطق دالاس-فورث و شریوپورت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از نیویورک تایمز، طبق گزارش هواشناسی، بادهایی با سرعت ۷۰ مایل در ساعت در روز پنجشنبه در فورت ورث ثبت شد. پیش‌بینی می‌شود که سامانه توفانی روز جمعه به سمت شمال شرق ادامه یابد و احتمال وقوع گردبادهای بیشتر را افزایش دهد.

رعد و برق قدرتمند روز پنجشنبه در شمال تگزاس، بادهایی با سرعت ۷۰ مایل در ساعت را به همراه داشت که باعث قطع خطوط برق شد و به خانه‌ها آسیب رساند.

به گزارش سرویس هواشناسی، در سراسر تگزاس شمالی گزارش‌هایی از آسیب ناشی از گردباد به سقف‌ها و واژگونی خطوط برق گزارش شده است.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، درختان و حصارهای ریشه کن شده را نشان می‌دهد.

به گفته اداره برق منطقه، بیش از ۱۲۰۰۰۰ مشترک در سراسر تگزاس اوایل روز جمعه بدون برق بودند.

به دلیل قطعی گسترده برق، تخریب جاده‌ها و آسیب جزئی به برخی از دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی کلاس‌های خود را در روز جمعه لغو کردند.

پروازها هم در این مناطق لغو شده اند.

کد خبر 5723823

پست بعدی

چه‌کسی آنتی‌بیوتیک تزریق کرد؟/ تسنیم: ردپای «ا.م» در مرگ «پیروز»

ج مارس 3 , 2023
تسنیم نوشت: در روزهای اولی که پیروز به تهران منتقل شده، دامپزشکی به نام "ا.م" که سابقه خوبی نیز درخصوص "دلبر" و "کوشکی" نداشته است، یک داروی آنتی‌بیوتیک به اشتباه برای پیروز تجویز کرده که به احتمال زیاد، این دارو سبب نارسایی کلیه و در نهایت، مرگ پیروز شده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000