هوای اهواز در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت

هوای اهواز در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت

اهواز – هوای امروز کلانشهر اهواز با ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمزآلودگی هوا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اعلام سامانه مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز اهواز با ۱۵۳ AQI در وضعیت ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی به ثبت رسید.

این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که بر اساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین این میزان در شهر شوشتر ۱۳۷، ماهشهر ۱۳۴، دشت آزادگان ۱۲۸ و اندیمشک ۱۰۶ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است.

بر اساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

کد خبر 5723173

پست بعدی

نیروی انتظامی اطلاعیه داد / فرد برخوردکننده با مادر معترض به مسمومیت فرزندش، «پلیس» نیست

پ مارس 2 , 2023
ایسنا : به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است. روز پنجشنبه و درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه از تهران، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000