حقوق کارگران ۲۰ اسفند تعیین تکلیف می شود

 حقوق کارگران ۲۰ اسفند تعیین تکلیف می شود

تسنیم نوشت:نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت :۹ جلسه فرعی متعددی در وزارت کار و تعاون تشکیل شده است تا درباره افزایش حقوق کارگران و سبد معیشتی این قشر عادلانه تر تصمیم گیری شود.

اوایل هفته آینده کمیسیون اجتماعی با وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران جلسه برگزار خواهد کرد تا شاخص‌ها و معیارهای وزارت کار درباره افزایش حقوق کارگران که با احتساب تورم امسال و سال آینده و همچنین سبد معیشتی که وزارت کار و تعاون اجتماعی به دست آورده را مورد بررسی قرار دهد.

جلسه نهایی تعیین حقوق دستمزد کارگران شنبه ۲۰ اسفند با حضور نمایندگانی از دولت، کارآفرینان و کارگران برگزار خواهد شد تا درصد افزایش حقوق کارگران مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۲۰

پست بعدی

کارمند سابق وزارت اطلاعات: مسمومیت دانش‌آموزان باید «مقابله با اقدامات تروریستی» لحاظ شود

د فوریه 27 , 2023
کد خبر: 599655 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۸:۳۶:۰۹ اعتمادآنلاین | آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات و از کارمندان دارای سابقه در وزارت اطلاعات در کانال خود نوشت: مدرسه خانه‌ی دوم دانش‌آموز است و عدم احساس امنیت در خانه؛ یکی از آزاردهنده‌ترین نوع احساسات است، بویژه برای دختران. اکنون که وزارت بهداشت اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000