تولید ۶۰هزار تن مرغ گوشتی در مرغداری‎‌های قزوین

تولید ۶۰هزار تن مرغ گوشتی در مرغداری‎‌های قزوین

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تولید ۶۰هزار و ۳۳۲تن مرغ گوشتی طی ۱۱ماه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی رمضانپور، مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارکرد: ۶۰هزار و ۳۳۲تن مرغ گوشتی طی ۱۱ماه گذشته سال جاری تولید شده و این میزان نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته که ۶۰هزار و ۱۵۵تن بوده، رشد محسوسی داشته است.

او افزود: تولید گوشت مرغ طی بهمن‌ماه سال جاری نیز حدود ۴هزار تن بوده و در حال حاضر ۳۶۹واحد مرغ گوشتی در استان فعالیت می‌کند که ظرفیت این واحدهای تولیدی حدود ۹میلیون قطعه است.

رمضانپور گفت: شهرستان قزوین بیشتر پراکنش واحدهای تولیدی مرغ گوشتی در استان با ظرفیت ۳میلیون و ۵۰۰قطعه را دارد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین نقش مهمی در تامین محصولات دام و طیور کشور دارد و واحدهای پرورش طیور گوشتی این استان علاوه بر تامین مرغ مورد نیاز این استان بخشی از نیاز بازار استان‌های همجوار را نیز تامین می‌کنند.

46

پست بعدی

جهان به دو گستره متفقین و متحدین تبدیل خواهد شد / احتمالا فضایی ایجاد می‌شود که روسیه مجبور به استفاده از «سلاح اتمی» شود

ش فوریه 25 , 2023
کد خبر: 599197 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۴:۵۰:۲۹ اعتمادآنلاین | مهدی مطهرنیا، کارشناس مسائل بین الملل آینده در پاسخ به این سوال که آیا بعد از گذشت یک سال از جنگ اوکراین می توان به پایان گرفتن این جنگ در سال جدید خوشبین بود؟ این جنگ تا چه زمانی می تواند ادامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000