قیمت جدید مسکن در تهران/ ارزان‌ترین خانه چقدر است؟ + جدول

قیمت جدید مسکن در تهران/ ارزان‌ترین خانه چقدر است؟ + جدول

اقتصاد 100 نوشت: به گفته یک مشاور املاک در شرق تهران، خانه‌های ۵۰ متری در این منطقه خریداران زیادی دارد و در ماه جاری (بهمن) نیز وضعیت معاملات خوب بوده است و پرفروش شدند.

اساس بررسی‌ها از بازار مسکن در شرق تهران، برای خرید خانه‌هایی با متراژی بین ۵۰ تا ۶۰ متر، دست‌کم به نقدینگی بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون الی ۳ میلیارد تومان نیاز است.

به گفته یک مشاور املاک در شرق تهران، این خانه‌ها خریداران زیادی دارد و در ماه جاری (بهمن) نیز وضعیت معاملات خوب بوده است.

او همچنین می‌گوید، یک خانه نقلی ۵۰ متری با تمام امکانات (پارکینگ، آسانسور و انباری) در محله نارمک با قیمت ۵ میلیارد تومان و خانه‌ای زیر ۵۰ مترمربع و با متراژ ۴۶ متر در محله مدائن، حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

یک خانه با متراژ ۵۰ مترمربع و در محله مجیدیه، با عمر بنای ۱۸ سال، ۲ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و خانه‌ای دیگر در کرمان با متراژ ۵۸ مترمربع و با عمر بنای ۶ سال، ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت آپارتمان در تهران

بیشتر بخوانید:

۳۵۲۲۰

پست بعدی

چرا ویدیوی نور های عجیب و جنجالی زلزله از تاجیکستان وجود ندارد؟

پ فوریه 23 , 2023
یکی از عجایب زلزله ترکیه که جنجالی شد نور عجیب لحظه زلزله در کاهرامان ماراش بود اما چرا چنین نوری در زلزله بالای ۷ درجه ریشتر در تاجیکستان رویت نشده است؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، نورهای زلزله ، این یکی از عجیب ترین پدیده های زلزله ترکیه بود. ویدیویی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000