وزیرخارجه اسرائیل: خبرهای خوبی در راه است

وزیرخارجه اسرائیل: خبرهای خوبی در راه است کد خبر: 598802 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۱۰:۵۸:۳۳ اعتمادآنلاین |

الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل از امکان برقراری توافقات صلح جدید با کشورهای عربی و اسلامی در زمانی نزدیک خبر داد.

به گزارش شفقنا، کوهن در مصاحبه با شبکه عبری‌زبان «i24NEWS» تصریح کرد: « به زودی کشورهای بیشتری به توافق تاریخی ابراهیم که با میانجیگری امریکا برای برقراری روابط با اسرائیل امضا شد، خواهند پیوست.»

وی گفت: « من درباره پیوستن کشورهای بیشتر به توافق ابراهیم رایزنی کردم، خبرهایی در راه است.این کشورها نه فقط از افریقا بلکه از منطقه خلیج فارس و شرق آسیا هم خواهند بود که با اسرائیل توافق عادی‌سازی روابط امضا خواهند کرد.از نظر ما، همه کشورهای اسلامی و عربی می‌توانند شرکای ما باشند.»

پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» گفته بود: «امیدوارم صلح کامل و رسمی با عربستان را همانند آن چه که با سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند بحرین و امارات حاصل شد، برقرار کنم.»؛ صلحی که به تعبیر او به معنای «پایان منازعات عرب‌ها و اسرائیل» خواهد بود.

نتانیاهو اظهار داشت عادی‌سازی روابط اسرائیل و عربستان به عنوان یکی از اهداف اصلی خود در دوره کنونی نخست‌وزیری را دنبال خواهد کرد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که رهبری عربستان نیز برای تحقق این هدف تصمیم مقتضی را اتخاذ کند.

پست بعدی

نحوه تعیین حداقل دستمزد با اجرای مدل مزد منطقه‌ای

پ فوریه 23 , 2023
روزنامه خراسان نوشت:در سال های اخیر هر بار که مزد منطقه ای برای تعیین حداقل دستمزد مطرح شده، به دلایلی از جمله غیر قابل اجرا بودن آن، کنار گذاشته شده است. این در حالی است که بررسی ها نشان می دهد اجرای این مدل تعیین دستمزد، در کشورهای دیگر رواج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000