پیش‌بینی جالب یک کارشناس از وضعیت آتی بازار سرمایه/ سهامداران منتظر پرواز بورس باشند؟

پیش‌بینی جالب یک کارشناس از وضعیت آتی بازار سرمایه/ سهامداران منتظر پرواز بورس باشند؟

یک کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: تحلیل من این است که بازار سهام در آینده نزدیک باید یک رشد قابل توجهی را داشته باشد؛ حالا این آینده چه زمانی اتفاق بیفتد، نمی‌دانم.

علی‌رضا کدیور در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره خروج سرمایه از بورس می‌افزاید: نکته‌ای که وجود دارد، این است که بازار سهام در وضعیت ارزنده‌ای قرار دارد و خیلی از سهم‌ها به لحاظ ارزشی و نسبی نسبت به همه دارایی‌های دیگر که در بازارهای دیگر معامله می‌شود، مثل ملک، خودرو، ارز و طلا و…، بسیار ارزنده است.

کدیور توضیح می‌دهد: ما اگر بخواهیم ارزش دلاری تک‌سهم‌ها و ارزش دلاری کل بازار و حتی قیمت اسمی سهم‌ها را بررسی کنیم، امروز سهم‌ها در مقایسه با دو سه سال قبل در موقعیت ارزنده‌ای قرار دارند، ولی همچنان بازار منفی است.

وی تصریح می‌کند: من نمی‌توانم بگویم این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد، اما تحلیل من این است که بازار سهام در آینده نزدیک باید یک رشد قابل توجهی را داشته باشد؛ حالا این آینده چه زمانی اتفاق بیفتد، نمی‌دانم.

این کارشناس بازار سرمایه درباره چشم‌انداز بورس در ماه پایانی سال متذکر می‌شود: اگر نقدینگی وارد بازار نشود، میانگین بازار در همین محدوده کنونی خواهد بود؛ خیلی نه رشد آن‌چنانی خواهیم داشت و نه افت آن‌چنانی.

مشروح گفت‌وگو با علیرضا کدیور، کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بورس را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

هشدار برای افزایش مسمومیت در تهران/ مراقب این گاز باشید

د فوریه 20 , 2023
ایسنا نوشت: رئیس اورژانس تهران از افزایش موارد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تهران طی روزهای اخیر خبرداد. یحیی صالح طبری به آمار موارد ناشی از گازگرفتگی در پایتخت طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه در روزهای اخیر موارد مسمومیت‌های ناشی از استشمام گاز سمی منوکسید کربن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000