تلفن‌های همراه سرقتی از کجا سر درمی‌آورند؟

تلفن‌های همراه سرقتی از کجا سر درمی‌آورند؟ کد خبر: 598120 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ۱۸:۳۵:۱۱ اعتمادآنلاین |

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح کاشف هفتم با بیان اینکه همانطور که در جلسه معارفه قول دادم یکی از مأموریت‌های اصلی ما کشف و پیشگیری سرقت است گفت: آنچه امروز مشاهده شد کشفیات سرقت‌هایی است که در تهران رخ داده است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از آغاز طرح مقابله با سرقت تا به امروز ۵۱ باند شناسایی و ۲۴۰ نفر دستگیر شده‌اند.

سردار محمدیان با اشاره به سرنوشت تلفن‌های همراه به سرقت رفته گفت: بخشی از گوشی‌ها از کشور خارج می‌شود که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است و بخشی از گوشی‌ها نیز توسط مالخران اوراق می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه سرقت از منازل هم اموال سرقتی شامل طلا و مسکوکات بلافاصله آب می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به مالخران گفت: آنهایی که مالخری می‌کنند بدانند با هماهنگی قضائی اقدامات ما آغاز شده است زیرا اگر مالخری نباشد چرخه سرقت کم می‌شود و این اولین دستور العمل است.

سردار محمدیان با اشاره به احکام دستگیر شدگان بیان کرد: ۸۰ درصد افراد دستگیر شده شامل ۱۸۴ نفر دارای سابقه کیفری مرتبطت با سرقت هستند که قرار اولیه صادره و بخورد با این افراد بیشتر و محکم‌تر است و احکام بازدارنده صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس اقدام به طراحی سامانه نما برای نمایش اموال مکشوفه کرده است گفت: قول می‌دهیم که تصاویر اموال مکشوفه در کوتاه‌ترین زمان در سامانه نما منتشر شود و همچنین از مالباخته‌ها دعوت می‌شود تا اموال خود را شناسایی کنند.

پست بعدی

وعده دوباره فرزین؛شاهد ثبات در بازار خواهیم بود

د فوریه 20 , 2023
ایسنا نوشت:رئیس بانک مرکزی گفت: همانطور که قبل از این اعلام شده بود قرار است مرکز جدیدی با عنوان «مرکزمبادله ارز و طلا» را راه اندازی کنیم که دلیل این امر نیز این است که قصد داریم در این مرکز تمامی نیازهای واقعی مردم را به ارز تامین کنیم. رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000