محورهای رایزنی‌ تلفنی سران تروئیکای اروپائی و «جو بایدن»

اعتمادآنلاین|

«بوریس جانسون»‌ نخست وزیر موقت انگلیس با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان و «جو بایدن»‌ رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی پیرامون موضوع اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس اعلام این خبرگزاری، سران کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا در تماس تلفنی مشترک امروز پیرامون امنیت نیروگاه هسته‌ ای زاپاروژیا در اوکراین گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر نخست وزیر موقت انگلیس در این باره آمده است که سران کشورهای مذکور پیرامون حمایت از اوکراین و نیز موضوع تامین امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا در این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

در همین ارتباط کاخ سفید نیز با صدور بیانیه‌ ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با سران تروئیکای اروپایی در خصوص موضوع برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کرده است.

پست بعدی

انتقاد تند پزشکیان به جلیلی و مخالفان توافق : این‌ها را ول کنید نمی توانند نان شب‌شان را تامین کنند / حالا از کسب درآمد بدون مذاکره می گویند

ی آگوست 21 , 2022
جمهوریت نوشت : وزیر بهداشت دولت اصلاحات گفت : این جریان سیاسی نفس‌اش از جای گرم در می‌آید، خودشان را به دولت چسبانده اند، آدم‌های خودشان را در دولت استخدام کردند حالا می گویند مذاکره نکنید، این ها بدون اتصال‌هایی که به بیت‌المال دارند در تامین نان شب شان هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000