اقدامات نظامی چین صلح را مختل می‌کند

اعتمادآنلاین|

نخست‌وزیر تایوان امروز (یکشنبه) در پاسخ به تمرین‌های نظامی ارتش چین در اطراف جزیره خودگردان گفت که پکن "متکبرانه" از اقدامات نظامی برای "برهم زدن صلح و ثبات منطقه‌ای" استفاده کرده است.

به گزارش ایسنا، «سو تسنگ-چانگ» نخست‌وزیر تایوان در جمع خبرنگاران در تایپه همچنین از پکن خواست تا قدرت‌نمایی نظامی نکند.

سو همچنین "دشمنان خارجی" را که به گفته او سعی در تضعیف روحیه مردم تایوان از طریق حملات سایبری و کمپین‌های اطلاعات نادرست دارند، محکوم کرد.

چین امروز به بزرگترین مانورهای نظامی خود در اطراف تایوان، پس از سفر جنجالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این جزیره خودگردان، پایان می‌دهد. سفر پلوسی که دومین مقام در صف جانشینی ریاست جمهوری آمریکاست، خشم چین را برانگیخته و به دنبال آن یک سری مذاکرات و توافق‌های امنیتی با واشنگتن به ویژه در زمینه تغییرات اقلیمی و همکاری دفاعی، متوقف شده است.

پست بعدی

یکی دیگر از فرماندهان جهاد اسلامی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

ی آگوست 7 , 2022
اعتمادآنلاین| براساس اعلام شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (سریا القدس)، یک فرمانده عالی‌رتبه دیگر این جنبش به نام «خالد منصور» در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید. به گزارش ایسنا، گردان‌های سریا القدس صبح امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کردند که فرمانده عالی‌رتبه آنها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000