حاکمیت ایران پشت حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران است

حاکمیت ایران پشت حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران است کد خبر: 598014 | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۳:۰۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان در حاشیه اجلاس مونیخ، ضمن طرح اتهامات بی‌پایه و اساس علیه ایران، مدعی شد که عادی‌سازی روابط با ایران به تحقیقات مربوط به حمله مسلحانه اخیر به سفارت آذربایجان در تهران، بستگی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، آذربایجان پس از حمله یک فرد مسلح به سفارت این کشور در ایران، سفارت خود در تهران را تعطیل کرد.

وی با طرح اتهامات بی‌پایه و اساس درباره این حمله، ادعا کرد که حاکمیت ایران در پشت پرده حمله یک فرد مسلح به سفارت این کشور در ایران قرار دارد.

علی‌اف در این سخنان همچنان از ناتوانی پلیس ایران در ممانعت از ورود و اقدامات این فرد مسلح انتقاد کرد و گفت: تلویزیون ایران چندساعت پس از این حمله، مصاحبه‌ای را با این فرد مسلح منتشر کرد که نشان می‌دهد او از سوی تهران فرستاده شده بود.

رئیس‌جمهور آذربایجان همچنین در ادامه اتهام زنی‌های عجیب خود خواستار محاکمه افرادی شد که به ادعای او این فرد مسلح را به سفارت فرستاده بودند.

این در حالی است که مقامات کشورمان به سرعت پس از وقوع این حمله خواستار رسیدگی به ابعاد ماجرا و برخورد با فرد ضارب شدند و با بررسی‌های قضایی انگیزه شخصی فرد مسکل و جزئیات آن مورد اثبات قرار گرفت.

پست بعدی

قرار منع تعقیب فیلیمو صادر شد

ی فوریه 19 , 2023
ایسنا نوشت: چند روز بعد از اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره شکایت سازمان صداوسیما از فیلیمو، قرار منع تعقیب این پلتفرم صادر شد منع تعقیب یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی صادر و در هفته قبل به مدیر این مجموعه ابلاغ شد.پیگیری درباره‌ی شکایت ساترا و بررسی قضایی شکایت مذکور نشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000