قتل فـرزند 10 ماهه به دست پدر معتاد/ زیاد گریه می کرد عصبانی شدم ،کنکش زدم

قتل فـرزند 10 ماهه به دست پدر معتاد/ زیاد گریه می کرد عصبانی شدم ،کنکش زدم

ایران نوشت: مرد معتاد که نوزاد 10 ماهه‌اش را به قتل رسانده بود انگیزه خود را از این کار گریه‌های مداوم فرزندش عنوان کرد.

سرهنگ «شهرام امیریان » جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در خصوص این خبر بیان داشت: وقتی پرونده مرگ مشکوک نوزادی 10 ماهه به پلیس آگاهی شهرستان فرستاده شد بلافاصله بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت.
پس از هماهنگی قضایی و احضار پدر نوزاد، وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاد 10 ماهه وی روی میز آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی روی زمین و سپس مرگ وی شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: مأموران با مشاهده آثار ضرب و جرح روی بدن کودک نسبت به موضوع حساس شده و به بازجویی دقیق‌تر از پدر وی پرداختند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی معتاد است و در نهایت با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر حالت طبیعی نداشتم وقتی نوزادم شروع به گریه کرد عصبانی شدم و وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس خفه‌اش کردم.
سرهنگ «امیریان» با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی اظهار داشت: دریافت آموزش‌های کنترل خشم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد و…) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری می‌کند.

پست بعدی

چرا تلویزیون اینترنشنال را از لندن به واشنگتن بردند؟

ی فوریه 19 , 2023
روزنامه جوان نوشت:انتقال پخش برنامه‌های اینترنشنال از لندن به واشنگتن را باید در علتی دیگر غیر از آنچه خودشان اعلام کرده‌اند، جست‌وجو کرد. لندن اگر جای ناامنی بود، این حجم از اپوزیسیون و تروریست‌های قدیمی را در خود جا و امنیت نمی‌داد. چند علت محتمل می‌توان برای این جابه‌جایی برشمرد؛ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000