جزئیات رویداد مدیریت بحران ایران قوی

جزئیات رویداد مدیریت بحران ایران قوی

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات تازه از رویداد مدیریت بحران ایران قوی را تشریح کرد.

احسان علی پوری مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور و عضو شورای سیاستگزاری اولین رویداد مدیریت بحران ایران ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ اظهارداشت: این برنامه از روز سه شنبه ۲۵ بهمن، ۱۴۰۱ تا پنجشنبه، ۲۷ بهمن، ۱۴۰۱ توسط سازمان مدیریت بحران کشور در مرکز همایش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در پیشگیری از وقوع بحران‌ها، رشد و توسعه دانش و فناوری در کنترل و پاسخ سریع و مؤثر به بحران‌ها و رشد و توسعه دانش و فناوری در بازسازی و بازتوانی پس از بحران در حال برگزاری است.

وی افزود: این رویداد یک زیرساخت علمی و پویا جهت سیاستگذاری و اجرا در حوزه مدیریت بحران کشور است که با تمرکز و تکیه بر رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور یک زیرساخت کلان و گسترده را طریق مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مؤسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران، فعالین صنفی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور در بخش‌های نمایشگاه، کنفرانس علمی و ارائه دستاوری های تحقیقاتی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد استارت آپی دانش بنیان، جشنواره فرهنگی هنری اقدام کرده است.

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: این رویداد فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید مدیران ملی، استانی و محلی در حوزه مدیریت بحران کشور، دست اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی این حوزه قرار دهند. همچنین متخصصان مدیریت بحران را قادر می‌سازد تا نظرات خود را با تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان‌های مهم و نهادهای دولتی، پژوهشگران, مخترعان و صاحبان ایده و تکنولوژی در میان گذاشته و در مورد روندهای اخیر این حوزه در ایران به بحث و گفتگو بپردازند.

وی بیان داشت: دبیرخانه ملی این رویداد از حدود ۶ ماه پیش در تهران شروع به کار کرده و در تمام استان‌های کشور اداره کل‌های مدیریت بحران استان‌ها به عنوان دبیرخانه استانی فعالیت نموده اند، حدود ۶۵۰ مقاله برای این رویداد ارسال شده است و کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهند شد برای این رویداد بیش از ۵۰ نشست علمی و تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی و به روز در حوزه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در کشور برگزار شده است. یکی دیگر از حوزه‌های این رویداد حوزه شرکت‌های دانش بنیان هست که بیش از ۱۵۰ شرکت در این رویداد مشارکت نموده اند و آخرین محصولات دانش بنیان در حوزه‌های دانش بنیان را ارائه نموده اند، سیاست و هدف اصلی از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از این شرکت‌ها بوده است.

علی پوری بیان داشت: ۳۵ کارگاه‌های آموزشی تخصصی در این رویداد در حال برگزاری است که بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت حضوری در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و همچنین چند هزار نفر از سراسر کشور هم به صورت آنلاین در این کلاس‌ها شرکت دارند.

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور یادآور شد: همچنین در بخش جشنواره فرهنگی هنری ۹۵۰ اثر هنری به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است که در سالن‌ها و بخش نمایشگاهی رویداد به نمایش عموم قرار گرفته است. از نکات کلیدی این رویداد حضور همه اقشار مرتبط با مدیریت بحران در کشور است که در این بین جوانان عزیز کشورمان با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و تولید محصولات حساس و مهم در این حوزه بسیار به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ روز اول این رویداد حدود ۱۵ هزار نفر از فضای نمایشگاهی این برنامه بازدید کردند.

کد خبر 5710449

پست بعدی

هدیه ولنتاین خانم بازیگر/ عکس

چ فوریه 15 , 2023
عکسی از الهام حمیدی با لباس قرمز و هدیه ولنتاینش در اینستاگرام منتشر شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام حمیدی از اول دبستان چند کلاس بازیگری رفته و اولین بار در سن ۷ سالگی جایزه بازیگری در منطقه را دریافت کرده است. الهام حمیدی در سال ۱۳۷۹ یک ترم در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000