هدیه ۶ هزار میلیاردی پتروشیمی اروند به شرکت های دانش بنیان

هدیه ۶ هزار میلیاردی پتروشیمی اروند به شرکت های دانش بنیان

در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل ،شرکت پتروشیمی اروند تفاهم نامه و قراردادهایی به ارزش بیش از ۶ هزار میلیارد ریال در راستای خلق ارزش و افزایش بهره‌وری بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی خاورمیانه با شرکت‌های داخلی به امضاء خواهند رساند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل ،شرکت پتروشیمی اروند تفاهم نامه و قراردادهایی به ارزش بیش از ۶ هزار میلیارد ریال در راستای خلق ارزش و افزایش بهره‌وری بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی خاورمیانه با شرکت‌های داخلی به امضاء خواهند رساند .
در این رویداد مهم بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و فن آور در زمینه های تخصصی همکاری خود را با این مجموعه‌ آغاز خواهند نمود.
قابل ذکر است در ایامی که کشور عزیزمان ایران و صنعت آن در محاصره ظالمانه ترین تحریم های تاریخ می باشد داخلی سازی تجهیزات و قطعاتی که تا کنون در انحصار چند کشور غربی بوده ،صورت خواهد پذیرفت و ایرانی سازی ده ها ماده شیمیایی و کاتالیست با حمایت و پذیرش ریسک بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی خاورمیانه تنها بخشی از توانایی و اقتدار شرکت پتروشیمی اروند در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در جزیره کیش خواهد بود.
در پایان، شایان یادآوری است که این نمایشگاه و همایش از روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه لغایت چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری می باشد

46

پست بعدی

افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ از او پول خواستم نداد، با چاقو حمله کردم و پس از قتل جسدش را سوزاندم

س فوریه 14 , 2023
ایران نوشت: بهمن سال گذشته مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن برادر 75 ساله‌اش خبر داد. به‌دنبال این گزارش، به دستور بازپرس محمد وهابی تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد هاشم، مرد ثروتمندی است که سال‌ها در امریکا زندگی می‌کرده و پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000