هشدار زرد دریایی در خوزستان صادر شد

هشدار زرد دریایی در خوزستان صادر شد

اهواز- اداره‌کل هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی مواج شدن شمال خلیج فارس، هشدار سطح زرد دریایی صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: وزش باد متوسط گاهی شدید تا روز سه شنبه باعث افزایش ارتفاع موج و احتمال بارش پراکنده در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود: بر اثر شرایط جوی احتمال غرق شدن شناورهای سبک، تفریحی، احتمال اختلال در ورود و خروج شناورها به بندرگاه‌ها، احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌ها و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی وجود دارد.

وی به صیادان و صاحبان شناور توصیه کرد: تا بهبود وضعیت جوی شناورهای سبک سفرهای دریایی خود را محدود کنند و فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر با محدودیت انجام شود.

کد خبر 5707358

پست بعدی

آمریکا: ابزارهای زیادی برای پاسخگو کردن کره‌شمالی داریم/همکاری‌ نظامی پیونگ‌یانگ-مسکو خطرناک است

ی فوریه 12 , 2023
ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که واشنگتن برای پاسخگو کردن کره شمالی در برابر اقدامات تحریک‌آمیزش ابزارهایی در دست دارد. ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که واشنگتن به گفت‌وگو با پیونگ‌یانگ متعهد است. او گفت: هدف ما ثابت است: خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000