احتمال سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور /آماده‌‎باش هلال‌احمر

احتمال سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور /آماده‌‎باش هلال‌احمر

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیل و سقوط بهمن در ۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، گفت: در پی هشدار هواشناسی، از دوشنبه تا سه‌‎شنبه احتمال بارش شدید برف و باران و سقوط بهمن در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال فارس، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و ایلام وجود دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا، امدادگران جمعیت هلال‌احمر برای ارائه خدمات به شهروندان، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی افزود: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش تلفات، از تردد غیرضروری در جاده‌ها و حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

کد خبر 5701363 فاطمه کریمی

پست بعدی

صدای «عهدیه» و «ایرج» روی تصویر همه بازیگران مرد و زن فیلمفارسی بود/ بعد از انقلاب از جواد یساری تا خسرو شکیبایی خواندند اما نتیجه مطلوب حاصل نشد

ی فوریه 5 , 2023
فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی هر کدام با موسیقی متن یا تیتراژ انتهایی خاطرات زیادی را در اذهان مردم زنده می‌کنند؛ اما اکنون نزدیک به دو دهه است که شاهد اثر ماندگار چندانی در بخش موسیقی متن فیلم‌های سینمایی و حتی سریال‌های پرمخاطب نیستیم. سمیه تاج الدین: از دهه‌ی ۸۰ به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000