ما اعتراض معقول را قبول داریم

ما اعتراض معقول را قبول داریم کد خبر: 595444 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۱۹:۴۶:۳۷ اعتمادآنلاین |

احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر آیین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش فارس، بخش‌هایی از صحبت‌های وزیر کشور را می‌خوانید:

*باید با فعالان سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند، تعامل سازنده داشته باشیم.

*در فضایی که عده‌ای به دنبال ایجاد ناامیدی و یأس در دل مردم هستند، این گفتمان‌ها با گروه‌های سیاسی، علما، متنفذین و اقشار مختلف مردم می‌تواند به مدیریت فضا کمک کند.

*بین اغتشاش و اعتراض تفاوت وجود دارد. ما اعتراض معقول را قبول داریم.

*مشارکت سیاسی بحث کلیدی است که باید همه تلاش ما به سمت انتخابات پرشور برود. در سطح استان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مشارکت حداکثری محقق شود.

*همه گروه‌های سیاسی و مذهبی باید در این زمینه حساسیت داشته باشند و علیه فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و همچنین جنایات رژیم صهیونیستی به روشنی موضع‌گیری کنند.

پست بعدی

پاسخ مبسوط استاد علوی تهرانی به شبهات اخیر پیرامون شوخی‌های غیرقابل بیان اهل بیت(ع)

ی فوریه 5 , 2023
مبلغ نوشت: استاد علوی تهرانی به شبهات اخیر پیرامون شوخی‌های غیرقابل بیان اهل بیت(علیهم السلام) و دفاع از ساحت و شأن ایشان پاسخ مستدل و مبسوط ارائه کرد. چندی پیش در سخنرانی منتشر شده، مطالبی در خصوص شوخی های غیر قابل بیانبه اهل بیت علیهم-السلام و امیرالمؤمنین علیه السلام نسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000