مالک اینتر در خطر زندانی شدن!

مالک اینتر در خطر زندانی شدن! کد خبر: 595178 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ ۱۰:۵۲:۱۳ اعتمادآنلاین |

استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر، ممکن است با سه ماه زندان رو به رو شود. از این رو که پرونده او در هنگ کنگ با طلبکاران همچنان باز است.

به گزارش طرفداری، گزارش به جزئیات این پرونده می پردازد، که چگونه شرکت CCBA رئیس باشگاه اینتر، استیون ژانگ را متهم می کند که نتوانسته 300 میلیون وامش را پرداخت کند. مساله ای که می تواند برای تاجر 31 ساله عواقبی جدی داشته باشد. طلبکاران از ژانگ در ایالات متحده آمریکا، میلان و هنگ کنگ شکایت کرده اند. اولین جلسه دادگاه در هنگ کنگ 13 مارچ برگزار می شود.

رئیس باشگاه اینتر با دو خطر رو به رو خواهد شد. اگر ثابت شود که اسناد طلبکاران در مورد دارایی های ژانگ که برای فرار از پرداخت آن ها را مخفی کرده، درست است، ممکن است این مدیر جوان به یک تا سه ماه زندان محکوم شود. ریسک دیگری که برای ژانگ وجود دارد خطر به اثبات رسیدن اهانت به دادگاه و شهادت دروغ در دادگاهی که پیش از این برگزار شده است، خواهد بود

پست بعدی

گرگ سه شهروند همدانی را مجروح و راهی بیمارستان کرد

ش فوریه 4 , 2023
ایرنا نوشت: حمله یک قلاده گرگ وحشی سه شهروند همدانی را مجروح و راهی بیمارستان کرد. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امروز سه مورد گازگرفتگی توسط گرگ در سطح شهر همدان گزارش شد که در اسرع وقت به محل اعزام و اقدامات اولیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000