دوستان زمانبندی شورای نگهبان برای بررسی بودجه را لحاظ کنند/ پا به پای مجلس بررسی خود را آغاز می کنیم

دوستان زمانبندی شورای نگهبان برای بررسی بودجه را لحاظ کنند/ پا به پای مجلس بررسی خود را آغاز می کنیم کد خبر: 595053 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۰۸:۳۹:۲۳ اعتمادآنلاین |

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص روند رسیدگی به لایحه بودجه 1402 در شورای نگهبان گفت: در حال حاضر کمیسیون تلفیق مشغول بررسی بودجه است؛ پس از اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق به صحن مجلس آمد ما هم طبیعتاً باید پا به پای مجلس بررسی خود را آغاز می کنیم.

به گزارش فارس، ​هادی طحان‌نظیف همچنین اضافه کرد: زمان قانونی بررسی بودجه در شورای نگهبان پس ارسال قانونی مصوبه به این شورا است. با توجه به اینکه امسال یک مقداری در ارسال لایحه بودجه تاخیر ایجاد شد، ما هم باید جلسات غیر رسمی یا کارشناسی خود را یک مقداری زودتر از زمانی که مصوبه به صحن می‌آید با مجلس آغاز کنیم تا بتوانیم بودجه را به ابتدای سال آینده برسانیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان متذکر شد: قبلا هم عرض کردم دوستان باید زمانبندی شورای نگهبان راجع به بررسی بودجه را لحاظ کنند تا ما بتوانیم وظیفه قانونی خودمان را انجام دهیم.

پست بعدی

وقوع حریق گسترده در۲ واحد صنفی سمنان/۱۵ آتش نشان درگیر حادثه شدند

ج فوریه 3 , 2023
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است. رضا رهایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه نیمه‌های شب وقوع حریق به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد، ابراز داشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000