فلاحت‌پیشه: برخی سیاستمداران ایرانی، معتقدند کشور باید «میلیشیایی» اداره شود/ «انزوای بین‌المللی» برای آنان اهمیتی ندارد / این رویه، بسیار خطرناک است

​رویداد۲۴ نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: اشتباهی که در سیاست خارجی کشور وجود دارد این است که هر کجا که بحرانی بود، ایران در کانون هدف آن بحران حضور داشت. برخی تلاش دارند پای ایران را به اختلاف میان ترکیه و سوئد هم بکشانند. ما برای قرآن، شأن و احترام قائلیم و حتما قران‌سوزی را محکوم می‌کنیم اما مسئله این است که چالش ترکیه و سوئد چالش بر سر اسلام نیست، چالش بر سر کُردها و طرفداران فتح‌الله گولن است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: اشتباهی که در سیاست خارجی کشور وجود دارد این است که هر کجا که بحرانی بود، ایران در کانون هدف آن بحران حضور داشت. برخی تلاش دارند پای ایران را به اختلاف میان ترکیه و سوئد هم بکشانند. ما برای قرآن، شأن و احترام قائلیم و حتما قران‌سوزی را محکوم می‌کنیم اما مسئله این است که چالش ترکیه و سوئد چالش بر سر اسلام نیست، چالش بر سر کُردها و طرفداران فتح‌الله گولن است.

 

منبع : رویداد 24

پست بعدی

شاخص "ترس" کریپتو به "طمع" تبدیل شد

س ژانویه 31 , 2023
ماه گذشته، آمار نشان داد که شاخص ترس و طمع کریپتو (CFGI) دارای امتیاز ۲۵ است که نشان دهنده «ترس شدید» است. سی روز بعد، با افزایش ۳۹ درصدی قیمت بیت کوین در برابر دلار آمریکا، امتیاز فعلی CFGI در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۳، ۶۱ است که نشان دهنده «طمع» است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000