انتصاب معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مخبر

انتصاب معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مخبر

ایرنا نوشت: «محمد سرشار» با حکم محمد مخبر به عنوان معاون فرهنگی‌ و اجتماعی معاون اول رییس‌جمهور منصوب شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در حکم انتصاب محمد سرشار نوشت: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی» معاون اول رییس جمهور منصوب می‌شوید.

انتصاب معاون فرهنگی‌ و اجتماعی مخبر

بیشتر بخوانید:

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

محمد سرشار دانش آموخته دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی است و از سوابق وی می‌توان به مدیریت در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و ریاست حوزه هنری تهران اشاره کرد.

21219

پست بعدی

پوستر فیلمِ «موقعیت مهدی» رونمایی شد

س فوریه 1 , 2022
چند روز مانده به نمایش «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، پوستر این اثر سینمایی با طرحی از محمد روح‌الامین رونمایی شد. این فیلم به زندگی شهید مهدی باکری می‌پردازد که در عملیات بدر، برادرش (حمید باکری) به شهادت می‌رسد و سال بعد، خودش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000