تداوم سامانه بارشی در پایتخت تا فردا

تداوم سامانه بارشی در پایتخت تا فردا

هواشناسی اعلام کرد: آبعلی با نیم متر برف، رکوردار بارش تهران در شبانه روز گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: درحالی که همچنان برف و باران در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد که تا کنون آبعلی با حدود ۵۳ سانتی متر برف، رکورددار بارش این سامانه در تهران است.

حدود ۴۰ سانتی متر از برف گزارش شده از این ایستگاه، از شب گذشته تا امروز باریده است.پس از آبعلی بیشترین برف از ایستگاه‌های فیروزکوه با ۱۹، لواسان ۱۸ و اقدسیه پنج سانتی متر گزارش شده است.

سامانه بارشی به تناوب تا چهارشنبه در استان فعال است و پدیده‌های مخاطره آمیزی همچون بارش برف یا باران، مه آلودگی هوا و کاهش شدید دید، کولاک برف، احتمال رعدوبرق و در نقاط مستعد تگرگ انتظار می‌رود. بارش‌ها در مناطق کوهستانی از نوع برف و مناطق پایین دست از نوع باران پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5697383

پست بعدی

ناخوشی و ناکارایی نظام سلامت به وضع حاد سرطانی رسیده است

س ژانویه 31 , 2023
کد خبر: 594088 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۷:۲۸:۴۳ اعتمادآنلاین | هادی خانیکی در یادداشتی با عنوان «زندگی، سرطان‌زدگی و سرطان رهیدگی» در روزنامه اعتماد نوشت: 1) رهیدگان از سرطان مثل همنشینان با آن در دنیای پر از تحدید و فرصت می‌زیند، محدود به انبوهی از بایدها و نبایدهای درمانی و بهداشتی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000