هشدار سطح نارنجی باران در خوزستان صادر شد

هشدار سطح نارنجی باران در خوزستان صادر شد

اهواز – اداره کل هواشناسی استان خوزستان در خصوص بارش باران در این استان هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل هواشناسی استان خوزستان با صدور هشدار سطح نارنججی شماره ۶۱ خود اعلام کرد: ورود سامانه بارشی از شب دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ تا اوایل روز جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ سبب رگبار باران و رعد و برق، وزش بادشدید گاهی تندباد لحظه ای و ریزش تگرگ در مناطق مستعد در اغلب مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و شرقی و مرکز استان و بارش برف در ارتفاعات استان می شود.

هواشناسی استان خوزستان همچنین در خصوص پیش بینی شرایط آب و هوایی استان نیز اعلام کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر روز یکشنبه همچنان به تناوب وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی شاهد خواهیم بود که سبب کاهش دید افقی در اکثر نقاط استان بویژه در جاده های مواصلاتی خواهد شد. در این ایام با عبور موج های ضعیفی از روی استان، بارش های پراکنده همراه با احتمال رعد و برق و تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق شرقی، شمالی مورد انتظار است. بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

کد خبر 5693564

پست بعدی

کاهش ۳۰۰ هزار تومانی بهای سکه / بیشترین کاهش قیمت از آنِ ربع‌سکه

ج ژانویه 27 , 2023
ایسنا نوشت:رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: رویکردهای جدید بانک مرکزی در عرضه ربع سکه در بورس کالا و راه‌اندازی بازار معاملات ارز و طلا، سبب شد که روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازار که در روزهای نخست هفته وجود داشت، متوقف و مسیر قیمت‌ها به سمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000