محسن پیرهادی به دنبال راه گریز از فیلترینگ!

محسن پیرهادی به دنبال راه گریز از فیلترینگ! کد خبر: 593741 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۵:۳۵:۰۰ اعتمادآنلاین |

امین صبحی روزنامه‌نگار در صفحه خود نوشت:

کاهش پهنای باند اینترنت و فیلترینگ در کشور تصمیمی است که بعد از اتفاقات اخیر به مردم تحمیل و مدت‌هاست به راهکار نخست حل معضلات کشور تبدیل شده فرق نمی‌کنه تقلب در کنکور باشه یا قیمت دلار، کمبود گاز یا آلودگی.

۵ بهمن ماه هم که اینترنت به طور موقت و سراسری قطع شد و افکارعمومی تا زمان انتشار این پست از علت اون بی‌خبرن.

ازهمه این‌ها که بگذریم چند روزی که درخواست اینترنتی آقای پیرهادی، از جمله مسئولانی که نامه‌اش درز پیدا کرده وایرال شده

ایشونم برای اینکه ماجرا رو جمع کنه به بیراهه رفته؛ از اونجا که ‌ایشون کامنت‌های پست مرتبط با این مطلب رو بستن، مجبورم اینجا چندتا سؤال از نماینده‌ام بپرسم و‌امیدوارم پاسخ‌های درخوری دریافت کنم.

آقای پیرهادی اگر در کسوت فعال رسانه‌ای خواهان اینترنت بدون فیلتر بودید چرا این تقاضا را با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح نکردید و به راه‌های میانبر متوسل شده‌اید؟

چرا با سربرگ مجلس شورای اسلامی و امضاء به عنوان نماینده مردم شریف تهران, ری, شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اقدام به برخورداری از این امتیاز رسانه‌ای کرده و به این شائبه دامن زدید که همیشه شاهراهی برای دور زدن قانون وجود دارد؟

مگر در حال حاضر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اینترنت بدون فیلتر بهره‌مند نیستند که شما چنین درخواستی را مطرح کرده و اساساً شماره اعلام شده در نامه برای شخص جنابعالی است یا خیر؟

در حال حاضر شغل حضرتعالی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است یا مدیرمسئولی یک رسانه؟ چرا می‌خواهید از امکانات هر دو شغلتان بهره مند باشید؟

به نظر می‌رسد در این فقره از اختیارات نمایندگی سواستفاده کرده و تقاضایی فراتر از وظیفه معاونت پارلمانی مطرح کردید که در این خصوص باید به موکلان خود پاسخگو باشید.

آقای پیرهادی به عنوان نماینده مردم باید از تریبون مجلس دادخواه مشکلات مردم – که قطعی اینترنت هم مزید بر علت شده – باشید نه اینکه بر موج تبعیض بین ارباب و رعیت سوار شده و بر این فرایند ناصواب صحه بگذارید!

پ.ن: کاش نمایندگان انقلابی روند نامه‌های رانتی را متوقف کرده و وزیر قطع ارتباطات را به دلیل تکذیب موضوع طبقاتی کردن اینترنت استیضاح و گامی برای حل مشکلات کسب و کار‌های اینترنتی بردارند.

پ

پست بعدی

تصاویری از تانک‌های آبرامز و لئوپارد

ج ژانویه 27 , 2023
کد خبر: 593738 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۶:۳۵:۰۰ اعتمادآنلاین | آبرامز در راه اوکراین؛ آمریکا تابوی صادرات تانک به اوکراین را می‌شکند تانک‌های «آبرامز» آمریکا برای نخستین بار وارد شمال سوریه شدند اوکراین تانک‌هایش را گرفت حالا وقت گرفتن جنگنده است تانک‌های آبرامز آمریکا چه زمانی در اوکراین فعال می‌شوند؟ نظامیان اوکراین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000