در قانون اساسی ما آتش زدن کتب مقدس مجاز است!

در قانون اساسی ما آتش زدن کتب مقدس مجاز است! کد خبر: 593144 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۲۲:۵۹:۳۵ اعتمادآنلاین |

به گزارش ایسنا، توبیاس بیلستروم، وزیر امور خارجه سوئد امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به اعتراضاتی که به آتش زدن کتاب مقدس مسلمانا در این کشور اتفاق افتاده بود واکنش نشان داده و گفت: طبق قانون‌گذاری کشورمان اقدامات تحریک‌آمیز مانند آتش زدن کتاب‌های مقدس قانونی است.

به گزارش آناتولی، وی پیش از حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، پایتخت بلژیک در پاسخ به سوال خبرنگار آناتولی درباره آتش زدن قرآن کریم در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم اظهار داشت: «به‌عنوان دولت سوئد به‌صراحت اعلام کرده‌ایم که آزادی بیان در سوئد وجود دارد و در کنار افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند نیستیم. این چیزی است که ما مسئولیت آن را بر عهده خواهیم گرفت. دولت سوئد به هیچ وجه از سوزاندن کتب مقدس حمایت نمی‌کند».

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: طبق قوانین سوئد، آزادی بیان انجام این کار را قانونی می‌کند. با این حال، انجام این کار به معنای ایستادن، حمایت یا تایید این اقدام نیست.

پست بعدی

حرکت گاوها برای تثبیت سود/ برگشت بیت‌کوین از بالاترین قیمت

د ژانویه 23 , 2023
بیت کوین در ۲۳ ژانویه همچنان در اطراف سطح ۲۳۰۰۰ دلار حرکت کرد، زیرا احساسات صعودی در بازارها همچنان بالا بود. در آخر هفته، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان به قوی‌ترین سطح خود از ماه آگوست رسید، و گاوها برای تثبیت این سودها حرکت کردند. اتریوم نیز امروز در محدوده سبز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000