زمین لرزه آذربایجان غربی تاکنون ١٢٠ مصدوم برجای گذاشته است

زمین لرزه آذربایجان غربی تاکنون ١٢٠ مصدوم برجای گذاشته است

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: زمین لرزه آذربایجان غربی تاکنون ١٢٠ مصدوم برجای گذاشته است و ارزیابی مناطق زلزله زده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد: زمین لرزه ٥.٤ ریشتری در حوالی خوی تاکنون ١٢٠ مصدوم برجای گذاشته که این مصدومیت‌ها اکثراً ناشی از فرار حین حادثه بوده است.

وی بیان داشت: ارزیابی گروه‌های امدادی هلال احمر ادامه دارد. همچنین ۶ تیم ارزیاب در محل مستقر شده اند و در حال ارزیابی منطقه هستند. از ۵ روستایی که ارزیابی شده به ۴ روستا خسارت جدی وارد نشده و در یک روستا تقریباً به ۲۰۰ خانه آسیب جدی وارد شده است.

گفتنی است؛ زلزله ۵.۴ ریشتری ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در استان آذربایجان غربی، حوالی خوی را لرزاند.

کد خبر 5686018

پست بعدی

«شکارچیان ماه» روایتی از جنگ و هور

چ ژانویه 18 , 2023
«شکارچیان ماه» به قلم محمدرضا بایرامی به زودی در انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه‌ترین اثر محمدرضا بایرامی با عنوان «شکارچیان ماه» پس از آماده‌سازی نهایی به زودی توسط انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر می‌شود. حوادث این رمان، در فضای پس از جنگ رخ می‌دهد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000