اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی

اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ بابک محمودی با اشاره به تأثر ۳۱ استان کشور از آبگرفتگی و کولاک و با بیان این که از تاریخ ۱۸ تا ساعت ۶ صبح امروز ۲۷ دی ماه، امدادرسانی به ۲۹ استان انجام گرفته است، گفت: به ۲۹ استان، ۱۸۸ شهرستان، ۳۶۴ منطقه، ۱۳۹ محور، ۳۶ شهر، ۱۵۹ روستا و ۳۰ منطقه عشایرنشین امدادرسانی شد.

وی با اشاره به این که ۳ هزار و ۸۴۱ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ادامه داد: در این مدت زمان، به ۲۶ هزار و ۳۹۰ نفر از شهروندان امدادرسانی شد که ۴۲ نفر ار آنان به مناطق امن و ۴۷ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. ۳ نفر از هم‌‎وطنان نیز به دلیل سیل در شهرستان فسا و ریزش آوار در شهرستان منوجان، جان خود را از دست دادند.

محمودی افزود: در این مدت زمان هزار و ۱۵۶ خودرو از برف رهاسازی شدند و آب تجمیع شده در ۱۲۲ خانه مسکونی نیز تخلیه شد.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، با اشاره به این که در این مدت زمان، ۶۴۱ تیم عملیاتی شامل ۲ هزار و ۳۶۷ نفر به شهروندان خدمات‌رسانی کردند، عنوان کرد: در این مدت زمان ۴۵ دستگاه چادر، ۷ هزار و ۶۵۲ تخته پتو، ۷۴۶ تخته موکت، ۵ هزار و ۸۰۶ کیلوگرم نایلون، ۲۵۰ ست شستشو، هزار و ۷۱۳ شعله والو، هزار و ۱۸۲ بسته غذایی، ۳ هزار و ۱۰۰ قرص نان، ۸۳ کیلوگرم خرما، هزار و ۷۷۹ قوطی کنسروجات، ۷۱۲ کیلوگرم برنج، ۲۴۱ کیلوگرم حبوبات، ۸۶۱ بطری آب معدنی، ۲۰۰ کیلوگرم قندوشکر، هزار و ۴۱۴ کیلوگرم روغن، ۳۷۹ بسته بیسکوئیت توزیع شد.

گفتنی است، امدادرسانی به استان‌های خراسان رضوی، فارس و بوشهر ادامه دارد.

کد خبر 5685162 فاطمه کریمی

پست بعدی

ته‌لنجی‌ها برنده رقابت بازار پوشاک

س ژانویه 17 , 2023
آمارهای یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های فروش آنلاین کالا می‌گوید که پوشاک سهم ۶ درصدی از خریدهای آنلاین مردم را تشکیل می‌دهد. اگر به تنوع محصولاتی که به صورت آنلاین فروخته می‌شوند فکر کنید می‌بینید اینکه یک قلم کالا چنین سهمی داشته باشد یعنی با چه عدد بزرگی طرف هستیم. اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000