هشدار درباره افزایش ذرات معلق/هوای تهران تا آخر هفته آلوده است

هشدار درباره افزایش ذرات معلق/هوای تهران تا آخر هفته آلوده است

سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار درباره افزایش ذرات معلق در پایتخت اعلام کرد: هوای تهران تا آخر هفته آلوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: از دوشنبه تا پنج‌شنبه شاخص آلودگی هوا تا حد بسیار ناسالم به ویژه برای مناطق پر تردد و صنعتی در تهران و کرج پیش بینی می‌شود.

بر اساس این هشدار در صورت مدیریت و کاهش منابع آلاینده (ثابت و متحرک) شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد اما درغیر این صورت امکان افزایش شاخص تا حد بسیار ناسالم به ویژه برای مناطق پر تردد و صنعتی وجود دارد.

توصیه می‌شود نسبت به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز اقدام شود.

همچنین بر عدم تردد غیرضروری برای تمام افراد و اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم توصیه می‌شود.

کد خبر 5684001

پست بعدی

تقاضا برای درهم زیاد می‌شود؟/ تاثیر دستورالعمل ارزی جدید بانک مرکزی بر بازار

د ژانویه 16 , 2023
تسنیم نوشت:براساس دستور العمل جدید بانک مرکزی، صرافی‌ها موظف هستند تا تامین و پرداخت ارز را براساس گواهی‌های ثبت آماری انجام دهند که این موضوع تبدیل ارزها به یکدیگر را محدود می‌کند و ممکن است سبب افزایش فشار تقاضای درهم در سامانه نیما شود. اخیرا بحث‌های زیادی در خصوص ارزهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000