یخبندان در ۲۴ استان/بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان

یخبندان در ۲۴ استان/بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان

سازمان هواشناسی از یخبندان در ۲۴ استان خبر داد و اعلام کرد: بیشترین بارش برف پایتخت در اقدسیه و لواسان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: به علت برودت هوا یخبندان در ۲۴ استان وجود دارد و در برخی نقاط ۲۴ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

همچنین امروز بارش باران و برف کولاک به استان بوشهر و سه‌شنبه به نیمه غربی خوزستان، جنوب اصفهان، یزد، شمال کرمان، جنوب خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و چهارشنبه به شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نفوذ می‌کند.

همچنین بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی تهران تا شامگاه یکشنبه بیشترین بارش برف با ارتفاع ۱۴ سانتی متر از «اقدسیه و لواسان» گزارش شد. امروز همچنین در ایستگاه‌های آبعلی ۱۳، دماوند ۴ و فرودگاه مهرآباد یک سانتی متر برف ثبت شده است.

هم اکنون دمای هوای تهران میانگین ۱- درجه سلسیوس است که تغییر بخصوصی نسبت به زمان مشابه در روز گذشته ندارد.

کد خبر 5683467

پست بعدی

کشف یک بسته مشکوک در دفتر نتانیاهو

د ژانویه 16 , 2023
کد خبر: 591790 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۰۸:۲۶:۰۸ اعتمادآنلاین | شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی از کشف یک بسته مشکوک در دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش فارس، به دنبال کشف این بسته مشکوک، نیروهای پلیس، آتش نشانی و نیروهای امدادی در دفتر نخست وزیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000