اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰۰ نفر در برف و کولاک جاده‌های خراسان

اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰۰ نفر در برف و کولاک جاده‌های خراسان

روابط عمومی جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰۰ نفر در برف و کولاک جاده‌های خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در پی بارش برف و کولاک روزهای گذشته در سطح جاده‌های خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۱۳ نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند.

سه شهرستان بیرجند، قاین، فردوس، طبس و سربیشه طی این مدت تحت تأثیر برف و کولاک بوده و امدادگران در محورهای کوهستانی این شهرها خدمات امدادی لازم را به هموطنان ارائه کرده‌اند. یک هزار و ۲۷۳ نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

۵۸ نیروی امدادی در قالب ۲۷ تیم امدادی برای ارائه خدمات امدادی به متاثران از برف و کولاک، فعال بودند و تعداد ۸۹۰ تخته پتو، ۵۷۶ قوطی کنسرو، ۱۰ کیلو پنیر، ۱۰۰ بطری آب‌معدنی و یک هزار و ۵۰۰ قرص نان بین در راه ماندگان توزیع شد.

کد خبر 5681222

پست بعدی

ماجرای سرقت تابلوی ون‌گوگ چیست؟

ج ژانویه 13 , 2023
ایسنا نوشت: بر اساس شکایت اخیر مطرح‌شده در دادگاه فدرال، تابلونقاشی ون‌گوگ که در موسسه هنر دیترویت به نمایش گذاشته شده، سرقتی است. گاردین امروز ـ جمعه ـ ۱۳ ژانویه این خبر را اعلام کرده است. شکایت در ارتباط با اعلام سرقت تابلوی ون‌گوگ، روز سه‌شنبه توسط Brokerarte» Capital Partners» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000