ارائه خدمات گوگل، متا و اپل به ایرانی‌ها قانونی شد

ارائه خدمات گوگل، متا و اپل به ایرانی‌ها قانونی شد کد خبر: 591296 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۲۲:۱۵:۴۶ اعتمادآنلاین |

وزارت خزانه‌‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، معافیت‌های اینترنتی کاربران ایرانی از تحریم‌های ایالات متحده را اعلام کرد.

به گزارش برترین‌ها، به نقل از چندثانیه، با مجوز‌های تازه، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرم‌افزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشه‌های آنلاین و مبتنی وب،‌ بازی‌های کامپیوتری، پلتفرم‌های آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروس‌ها، تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفن‌های ماهواره‌ای، گجت‌های دیجیتال، سیم‌کارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکت‌های بزرگ ، تاثیرگذاری مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکت‌های مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود.

پست بعدی

خودرو در هفته‌ای که گذشت چقدر گران شد؟

پ ژانویه 12 , 2023
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها از ابتدای هفته تا امروز است. بررسی نوسانات قیمتی در هفته گذشته در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل 111 آن از 275 میلیون تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000