آغاز جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای از امروز در شیراز

آغاز جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای از امروز در شیراز

ایسنا نوشت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با حضور آثاری از هشت استان به شکل منطقه‌ای در شیراز آغاز به کار کرد.

از صبح پنجشنبه ۲۲ دی، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر منطقه‌ای تئاتر، در شیراز آغاز به کار کرد و تا روز یکشنبه ۲۵ دیماه، ادامه خواهد داشت.

این دوره از جشنواره منطقه‌ای تئاتر، با نمایش "فنجان در طوفان چای" به کارگردانی مرتضی مرتضوی از استان قم، که در تالار استاد لایق شیراز روی صحنه رفت آغاز به کار کرد.

ساعت ۱۵ عصر امروز پنجشنبه ۲۲ دی، سالن استاد هودی، میزبان نمایش "میشوسوزوکی" به کارگردانی پویا عطایی از استان اصفهان خواهد بود.

تالار سبز مجموعه هنر شهر آفتاب، امروز ساعت ۱۸ نمایش "وقتی صدای صوت میاد سرت را بدزد" به کارگردانی علیرضا کاغذگران از استان یزد است.

چهارمین نمایشی که امروز در شیراز روی صحنه خواهد رفت، "صنم" کاری از امیرارسلان مهدوی از استان مازندران است که ساعت ۲۲ در سالن استاد لایق روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، قرار است ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه نیز جلسه نقد و بررسی آثار نمایشی این دوره در محل تالار سبز مجموعه هنر شهر آفتاب برگزار شود.

در این دوره از جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور، شیراز میزبانی گروه‌های نمایشی از استان‌های اصفهان، کرمان، قم، سیستان بلوچستان، بوشهر، مازندران، یزد، را عهده‌دار خواهد بود.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

گاز اروپا ارزان شد و فرانسه باز صادرکننده برق شد

پ ژانویه 12 , 2023
کد خبر: 591304 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۲۳:۴۰:۵۸ اعتمادآنلاین | قیمت گاز در اروپا در ابتدای سال نوی میلادی به پایین‌ترین قیمت پس از آغاز جنگ اوکراین رسید و فرانسه دوباره صادرات برق را پس از چندین ماه از سر گرفته است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، قیمت پایه گاز طبیعی در اروپابرای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000