ادعای مرگ رکسانا امیری‌کیا در «اغتشاشات» صحت ندارد

ادعای مرگ رکسانا امیری‌کیا در «اغتشاشات» صحت ندارد کد خبر: 591092 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۵:۰۸:۳۸ اعتمادآنلاین |

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص توضیح داد: این ادعا که طی ساعات گذشته درباره مرحوم «رکسانا امیری کیا»، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اما با نام «غزال امیری» انتشار یافته است و این موضوع که آن مرحوم در جریان اغتشاشات مورد اصابت باتوم قرار گرفته و به دلیل ترس به مراکز درمانی مراجعه نکرده و سپس فوت می کند، صحت ندارد.

به گزارش فارس، مهرداد شریفی افزود: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز بستری می شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می یابد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مرحوم امیری کیا در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، دچار ایست قلبی شده و متاسفانه فوت می کند که نظریه پزشکی قانونی فوت ایشان نیز مبنی بر همین شرایط و عوارض ناشی از عفونت منتشر خون به دنبال کرونا اعلام شده است.

شریفی با بیان اینکه برخی رسانه های معاند با گذشت بیش از سه ماه از فوت این دانشجو، موضوع را به گونه ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده اند، از مردم خواست تا اخبار را از رسانه های رسمی و معتبر دریافت کنند.

پست بعدی

جمله خبرگزاری اصولگرا به برهانی، حقوقدان اصولگرا / او ادای «گاندی» را درمی‌آورد

چ ژانویه 11 , 2023
تسنیم نوشت: اگر شومن‌بازی حمید فرخ‌نژاد و امثال او پس از دریافت قسط کارش برای نهادهای جمهوری اسلامی خیلی شرم‌آور است، ادای گاندی درآوردن و اخراج را برای اعتراض فاکتور کردن هم برای مدرسی که پیشتر نامه‌ی قطع‌ همکاری او صادر شده نیز چیزی جز فرصت‌طلبی نیست. محسن برهانی استاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000