«سن بازنشستگی» در لایحه بودجه، افزایش می‌یابد؟

«سن بازنشستگی» در لایحه بودجه، افزایش می‌یابد؟

ایلنا نوشت: برخی از رسانه‌‎ها از افزایش سن بازنشستگی به دو سال در لایحه‌‎ی بودجه‌‎ی ۱۴۰۲ خبر داده‌اند، درحالیکه این خبر، اشتباه است.

به نظر می‌رسد اشاره‌ی این رسانه‌ها به بند ج تبصره ۲۰ لایحه بودجه است. در این بند آمده: « سنوات خدمت مورد قبول برای بازنشستگی تمام مستخدمین مرد و زن دارای حداقل مدرک کارشناسی معتبر در مشاغل اختصاصی در تمام صندوقهای بازنشستگی اعم از لشکری و کشوری که در سال ۱۴۰۲ بازنشسته می‌شوند. در صورت اعم نیاز دستگاه و رضایت مستخدم بدون رعای شرط سنی به مدت ۲ سال افزایش می‌یابد.

این بند ربطی به افزایش سن بازنشستگی ندارد و صرفا به امکان کارمندان برای خدمتِ بیشتر تا سقف دو سال بعد از رسیدن به سن بازنشستگی با رضایتِ خود و در صورت اعلام نیاز دستگاه مربوطه اشاره کرده که پیش از این هم، سابقه داشته است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

واکنش دادگستری استان البرز به خبر «اعتصاب غذای تعداد از زندانیان زن در ندامتگاه فردیس»

چ ژانویه 11 , 2023
تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: اعتصاب غذای تعداد معدودی از متهمان زن مربوط به اغتشاشات اخیر در ندامتگاه فردیس در تاریخ ۱۲ دی ماه آغاز شد و طی صحبت‌هایی که مدیران زندان و سایر زندانیان با اعتصاب کنندگان داشتند، همه آن‌ها بین سه تا پنج روز بعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000