فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به هلال‌احمر است

فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به هلال‌احمر است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ورزش و به ویژه فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مجیدی در دیدار و گفت‌وگو با رئیس این سازمان عضویت داوطلبانه خود در جمعیت هلال احمر را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: برای من افتخار بزرگی است که در فعالیت‌های عام المنفعه و برنامه‌های بشردوستانه این جمعیت داوطلب محور مشارکت کنم.

مجیدی ورزش را دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به ویژه جوانان به جمعیت هلال احمر توصیف و تصریح کرد: در میان ورزش‌ها، جذابیت فوتبال برای جذب جوانان و دیگر اقشار جامعه به حوزه خدمات عام المنفعه و برنامه‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر از ضریب بالاتری برخوردار است.

ستاره سابق تیم فوتبال استقلال در همین زمینه توضیح داد: ایجاد مدارس فوتبال در همه استان‌ها و استعدادیابی از میان داوطلبان و جوانان هلال احمری و همچنین برگزاری المپیاد فوتبال در سال آینده، محورهای پیشنهادی برای همکاری فوتبالی با جمعیت هلال احمر است.

رئیس سازمان داوطلبان نیز در این دیدار با تاکید بر اثرگذاری مربیان و پیشکسوتان فوتبال در جذب سرمایه‌های اجتماعی برای جمعیت هلال احمر، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی با کمک چهره‌های ماندگار این عرصه، سامانه و سیاست‌های جمعیت هلال احمر در زمینه جذب و نگهداری اعضا و داوطلبان را تقویت می‌کند.

وحید سلیمی ورزیدگی و توان افزایی عملیاتی اعضای داوطلب را از دیگر فواید سرمایه گذاری جمعیت هلال احمر در حوزه ورزش برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم با همراهی چهره‌های شاخص ورزشی، شاهد دستیابی به اهداف یادشده باشیم.

کد خبر 5678685

پست بعدی

آیت‌الله جوادی آملی: آیت‌الله هاشمی، بی‌مهری‌ها و هتاکی‌ها را تحمل کرد

س ژانویه 10 , 2023
آخرین دیداری که داشتیم تشریف آوردند دماوند.من هیچ اثر گله و شکایتی از ایشان ندیدم. آیت الله جوادی آملی نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی استعانت به صبر داشت. زندان، فرماندهی جنگ، بی مهری ها و هتاکی بعضی ها را تحمل کرد. آخرین دیداری که داشتیم تشریف آوردند دماوند.من هیچ اثر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000