تهران حادثه‌خیزترین استان/آمار حوادث در ارتفاعات پایتخت

تهران حادثه‌خیزترین استان/آمار حوادث در ارتفاعات پایتخت

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در تهران ۱۶ مورد عملیات در ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی انجام شده است، تهران را به عنوان حادثه‌خیزترین استان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی‌پور، با اشاره به انجام ۱۱۳ عملیات امدادی در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در بازه زمانی ۲۵ آذرماه تا ۱۸ دی‌ماه، گفت: در این مدت زمان، ۱۳۷ نفر به مناطق امن و ۴۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد عملیات کوهستان انجام شده در استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی و مازندران به ترتیب با انجام ۱۶، ۱۱، ۸ و ۸ مورد عملیات انجام گرفته است.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در تهران ۱۶ مورد عملیات در ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی انجام شده است، تهران را به عنوان حادثه‌خیرترین استان معرفی کرد.

کد خبر 5677231

پست بعدی

کیهان: این سریال شبکه خانگی نسبت به نیروی انتظامی ایجاد تنفر می کند !

د ژانویه 9 , 2023
کیهان نوشت:نحوه مواجهه آشوبگران با نیروهای انتظامی در اغتشاشات سال 1401 درمقایسه با فتنه‌های قبلی لبریز از توحش کم‌سابقه بوده است. جدا از پروژه تهییج رسانه‌های بیگانه، بخشی از این شکاف را باید در بازسازی دیدگاه‌های ارائه شده در محصولات فرهنگی اخیر جست‌وجو کرد. یکی از سیاست‌های اخیر جریان اصلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000