«صبر ایوب افکار عمومی برای تراژدی هواپیما» / انتقاد روزنامه اصولگرا از روشن نشدن ابهامات سرنگونی هواپیمای اوکراینی

«صبر ایوب افکار عمومی برای تراژدی هواپیما» / انتقاد روزنامه اصولگرا  از روشن نشدن ابهامات سرنگونی هواپیمای اوکراینی

روزنامه اصولگرای فرهیختگان از روشن نشدن ابهامات فاجعه هواپیمای اوکراینی پس از سه سال گلایه کرده و در گزارشی با عنوان «صبر ایوب افکار عمومی برای تراژدی هواپیما» نوشت: خروجی جلسات دادگاه این پرونده غیرقابل قبول است.

  • اکنون ۳ سال از ماجرای هواپیمای اوکراینی می‌گذرد و بیش از اینکه خود داستان هواپیما و کشته‌شدگان آن موضوعیت یافته باشد حواشی پیرامونی آن با هدف بردن ایران به زیر فشار سیاسی موضوعیت یافته است.
  • روز گذشته نخست‌وزیر کانادا در دیدار با اعضای گروهی که نام خود را انجمن خانواده‌های جان‌باختگان پرواز ۷۵۲ گذاشته دیدار کرده و بر پاسخگو کردن ایران تاکید کرده است.
  • مطالبه برای رسیدگی به این پرونده اگرچه در دادگاه ایران درحال پیگیری است، اما خارج از ایران هم انجمنی توسط تعدادی از خانواده داغداران هواپیمای اوکراینی تشکیل شد، اما رفته‌رفته مطالبه اصلی آنها به حاشیه رفت.
  • هنوز تکلیف نهایی متهمان این پرونده مشخص نیست و دادگاه رسیدگی‌کننده بعد از گذشت سه سال تنها ۷ جلسه با حضور شاکیان و وکلایشان برگزار کرده که مجموع ساعات آن به ۳۰ ساعت نمی‌رسد.
  • سرنوشت اشیاء گم‌شده جان‌باختگان در روز حادثه هنوز مشخص نیست. چیزی که شاکیان از دادگاه، «شناسایی، تعقیب و مجازات کسانی که اقدام به سرقت اشیا جان‌باختگان کرده‌اند» را مطالبه کردند.
  • بطور کلی عمده شبهات و سوالات پیش آمده از جنسی هستند که می‌شد در همان روزهای ابتدایی حادثه از سوی مسئولان امر برای افکارعمومی روشن شود تا از سوءاستفاده جریانات ضدایرانی از احساسات افکار عمومی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

جایزه منتقدان یونان برای «باد در کشتزارهای نیشکر»

ی ژانویه 8 , 2023
فیلم «باد در کشتزارهای نیشکر» جایزه انجمن منتقدان سینمای یونان را دریافت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم بلند سینمایی «باد در کشتزارهای نیشکر»، به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم اشرف‌پور و تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری در نخستین نمایش جهانی، در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره جهانی فیلم المپیا یونان به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000