عبدی: بالاترین مقام سیاسی دولت، ادبیاتی جز امنیتی- انتظامی بلد نیست / امکان ندارد، با شیوه‌های «بگیر و ببند»، مشکل حل شود

عبدی: بالاترین مقام سیاسی دولت، ادبیاتی جز امنیتی- انتظامی بلد نیست / امکان ندارد، با شیوه‌های «بگیر و ببند»، مشکل حل شود

اقتصادآنلاین نوشت: فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: ماجرای ۳ ماه گذشته به سیستم نشان داده ،مسئله اصلاً مثل دفعات قبل نیست و امکان ندارد با شیوه‌های بگیر و ببند مشکل حل شود.

  • از انتخابات ۹۸ عملاً فعالیت سیاست درون سیستمی بلاموضوع بود؛ به همین دلیل به آقای روحانی گفتم بهترین وقت است که استعفا بدهد.
  • قطع ارتباط با جمهوریت و هدف گذاری برای هدایت مردم اشتباهاتی است که مردم در این مملکت با آن مواجهه هستند. اشکالات سیاست خارجی و اقتصاد از همین نقطه است.
  • الان در سیستم دو گرایش کاملاً روشن وجود دارد. گرایشی که طرفدار اصلاحات است، بسیار قوی‌تر از گرایش تندرو است، ولی سیستم هنوز به یک نتیجه قطعی نرسیده است که چه باید بکند.
  • ماجرای ۳ ماه گذشته به سیستم نشان داده که مسئله اصلاً مثل دفعات قبل نیست و امکان ندارد با شیوه‌های بگیر و ببند مشکل حل شود.
  • بالاترین مقام سیاسی در دولت سیزدهم نیز رویکردش امنیتی-قضایی است، نه سیاسی. او هم ادبیاتی جز امنیتی- انتظامی بلد نیست، در حالی که ما امروز به سیاستمدار نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

انتقاد شدید نماینده مجلس از «هجویات» جواد لاریجانی درباره «مولانا عبدالحمید و ‎مسجدمکی زاهدان»

ج ژانویه 6 , 2023
جناب جواد لاریجانی! نه شما پیامبری؛ نه ‎مسجد مکی ‎مسجد ضرار و نه هموطنان ما منافق؛ کشور نیازمند آرامش، آشتی و برادری است. جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس نوشت: ‏ هجویاتی منتسب به ‎جواد لاریجانی علیه ‎مولانا عبدالحمید و ‎مسجدمکی زاهدان منتشر شده که نشان دهنده بی درایتی کامل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000