خاطراتی از شاهزاده هری که کاریکاتور شد/ عکس

خاطراتی از شاهزاده هری که کاریکاتور شد/ عکس

ایسنا نوشت: روزنامه گاردین در آستانه انتشار کتاب جنجالی خاطرات شاهزاده هری با عنوان «ذخیره» (Spare)، حالا کاریکاتوری در این ارتباط را هم منتشر کرده است.

طبق بیانیه ناشر کتاب، شاهزاده هری کتاب خاطراتش با عنوان «ذخیره»(Spare) را رسما در دهم ژانویه سال ۲۰۲۳ ـ یعنی چهار روز دیگر ـ منتشر خواهد کرد. با این همه بنا بر اعلام رویترز، نسخه هایی از این کتاب در اسپانیا، پنج روز قبل از تاریخ عرضه رسمی آن، به فروش رسیده است و مردم و مطبوعات در حال ربودن نسخه هایی از آن هستند.

روزنامه گاردین هم در خبری اعلام است که نسخه ای از کتاب خاطرات شاهزاده هری را دیده است و در لابه لای این خاطرات او ادعا کرده که برادرش پرنس ویلیام در حمله ای فیزیکی، یقه اش را گرفته، گردنبندش را پاره کرده و او را به زمین انداخته است.

این کتاب در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شود که به تاخیر افتاد.

«هری» و همسرش «مگان» که با عنوان رسمی «دوک و دوشس ساسکس» شناخته می‌شوند، در اوایل سال ۲۰۲۰ از وظایف سلطنتی کناره‌گیری کردند و به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند.

کاریکاتور گاردین که توسط بن جنینگز کشیده شده است، واکنش پادشاه انگلیس به کتاب جنجالی خاطرات هری را نشان می دهد.

خاطراتی از شاهزاده هری که کاریکاتور شد/ عکس

57245

پست بعدی

معنای اعلام «برجام از دستورکار کاخ‌سفید خارج شده» از سوی آمریکا چیست؟ / زیدآبادی پاسخ داد

ج ژانویه 6 , 2023
شانس احیای برجام البته به زیر ۲۰ درصد رسیده است، اما همین ۲۰ درصد هم در پرتو یک استراتژی تازه یعنی گشودن دامنۀ آن به روی موضوعات دیگر بویژه جنگ اوکراین امکانپذیر است. بسیاری از مخاطبان می‌پرسند این یعنی چی؟ و حرفشان این است؛ حالا که قرار شده از تحلیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000