فرمانده کل سپاه: زمان باعث نمی‌شود از انتقام سردار سلیمانی، انصراف دهیم

فرمانده کل سپاه: زمان باعث نمی‌شود از انتقام سردار سلیمانی، انصراف دهیم

برنا نوشت : سردار سلامی در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست و زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

فرمانده کل سپاه در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست و زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با حصور باشکوه مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم گفت: این تجلیل و قدرداشناسی از مجاهدت ها و فداکاری هایی که شهید سلیمانی در طول چهل سال زندگی مجاهدانه خود انجام داد، نشان می‌دهد که مردم خیلی قدرشناس هستند و قدرخادمان خود را می‌دانند و آنها را هیچ گاه فراموش نمی کنند و زمان نمی تواند غلبه کند.

وی افزود: هرکسی که اخلاص داشته باشد و برای خدا کار کند، اعمال صالح او باقی می ماند. اینکه مردم با این عظمت حضور پیدا کرده اند، نشان دهنده زنده بودن حاج قاسم است و این حضور باشکوه نشان می‌دهد شهدا زنده هستند و حقیقتی که قرآن می گوید جاری است.

سلامی در رابطه با گرفتن انتقام خون حاج قاسم‌گفت: همانطور که حصرت آقا فرمودند، انتقام از حاج قاسم و همراهان ایشان جز دستور کارهای قطعی ماست. انشاءالله در زمان و موقعیت مناسب خود این کار را انجام خواهیم داد. ما از این‌مسئله منصرف نمی شویم زمان باعث نمی شود که انصراف دهیم و انشالله موقعیت و زمان‌مناسب پیش خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

جشنواره فیلم فجر فجر امسال دو کاخ دارد

س ژانویه 3 , 2023
برج میلاد و پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دوره از جشنواره برج میلاد به عنوان خانه جشنواره میزبان بخش بین الملل، بازار فیلم، میهمانان داخلی و خارجی و صاحبان آثار خواهد بود. همچنین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000