فضاسازی روشنفکرنماها علیه رئیسی به روایت طلایی/نیاز به مالک اشتر داریم

فضاسازی روشنفکرنماها علیه رئیسی به روایت طلایی/نیاز به مالک اشتر داریم

عضو شورای وحدت اصولگرایان بر این باور است که نظام در همه عرصه‌ها، اعم از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، اجتماعی نیازمند مالک اشترهایی است که بتوانند امورات را به خوبی اداره کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از یک ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌گذرد، دولتی اصول‌گرا، که با حمایت اکثریت اصول‌گرایان بر سر کار آمد.این روزها اما برخی حامیان رئیس جمهور در تلاش هستند با عناوین و توصیفاتی عجیب فضا را به سمت تقدس گرایی و تشبیه سازی های تاریخی ببرند. آنچنان که برخی رئیس جمهور را تشبیه به شهید رجایی می کنند و برخی دیگر او را مالک اشتر زمان می دانند.

بیشتر بخوانید؛

سلیمی نمین: هیچ دلیلی ندارد رئیسی را مالک اشتر زمانه بنامیم

عضو جامعه روحانیت: تشبیه کردن رئیسی به این و آن به مصلحت نیست

تعریف‌ها و تمجیدهای جهت‌دار چهره‌های اصول‌گرا از دولت تازه کار سیزدهم منجر به طرح این پرسش می‌شود که این قبیل توصیفات و تشبیهات تا چه اندازه می‌تواند به ضرر دولت سیزدهم تمام شود؟

در پاسخ به این پرسش دبیرکل جبهه همنا معتقد است که باید به آسیب‌های ناشی از اقداماتی نظیر تشبیه دولت سیزدهم به شهید رجایی و مواردی از این دست، در محافل علمی پرداخته شود.

مرتضی طلایی، چهره سیاسی اصولگرا در مورد اینکه تمجیدها و تملق ها تا چه اندازه می‌تواند به رئیسی جمهور آسیب بزند؟ به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: در حال حاضر یکسری موضوعات و مسائلی نظیر گفتمان سازی و تولید گفتمان ها وجود دارد که به نظر می‌رسد باید محافل علمی به آنها بپردازند و فراتر از یک کار خبری به آنها پرداخته شود. اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد این است که واقعاً آن انتظاری که از یک رئیس جمهور و دولت مرد اسلامی و انقلابی را در بیان و رفتار و گفتار وجود دارد، در رئیسی مشاهده می‌کنیم.

رئیسی شاخص‌های رئیس جمهور خوب را دارد

این چهره اصول‌گرا افزود: بالاخره نظام در همه عرصه‌ها، اعم از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، اجتماعی نیازمند مالک اشترهایی است که بتوانند امورات را به خوبی اداره کنند. رفتار، گفتار و همه چیز آنها مالک اشترگونه باشد. لذا امیدوارم بتوانیم در این عرصه با سربلندی و افتخار به دنیا بگوییم یک رئیس جمهور مردمی، کارآمد، ساده‌زیست، رئیس جمهوری که قول و عملش با هم یکی است، را داریم. در حقیقت شاخصه‌هایی که در حال حاضر از رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور مشاهده می‌کنم، روز به روز بیشتر می‌شود و من به شخصه نسبت به این موضوع که او می‌تواند به خوبی کشور را اداره کند، خوشبین هستم.

فضاسازی روشنفکرنماها علیه رئیسی به روایت طلایی/نیاز به مالک اشتر داریم

رئیسی جزء سربازان امام صادق علیه‌السلام است

طلایی با اشاره به سوابق رئیسی تصریح کرد: اولاً آقای رئیسی تربیت شده حوزه علمیه و مکتب امام صادق(ع) هستند. لذا از جمله روحانیونی است که کسانی که در مکتب امام صادق(ع) درس خوانده‌ و جزء شاگردان، سربازان و مریدان امام صادق(ع) است.

عده‌ای در کشور به دنبال سیاه‌نمایی هستند

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود برخی به عنوان سهم‌خواهی به دولت نزدیک می‌شوند و توصیفاتی به کارمی‌برند. آیا این‌گونه نزدیکی‌هایی که معمولا به قصد سهم‌خواهی است، می‌تواند به دولت آسیب برساند؟ اظهار کرد: نگاه کلی بنده همیشه بر روی همکاری بوده حتی آقای روحانی هم که رئیس جمهور بودند، علی‌رغم اینکه نه به او رأی داده بودم و نه از جهت سیاسی نزدیکی داشتم، بر این باور بودم که همه باید به رئیس جمهور کمک کنند تا کشور را اداره کند چرا که او رئیس جمهور همه کشور و همه ملت است. متأسفانه یک جریانی در کشور دنبال این است که هنوز با اینکه حتی یک ماه از شروع به کار دولت نگذشته، شروع به سیاه‌نمایی و ایجاد ابهام و شبهه و تردید و اما و اگر در مسائل مختلف کند.

روشنفکرنماها علیه اظهارات رئیسی در مورد سیاست، فضاسازی کردند

طلایی با اشاره به جلسه رأی اعتماد ادامه داد: این عده که به دنبال سیاه‌نمایی هستند از جمله همان افرادی هستند که در واکنش به اظهارات رئیسی در مجلس، در رابطه با سیاست بُدِن یک عده روشنفکرنمایی که اصلاً حداقل تحصیلات را هم ندارند، آن را بزرگنمایی کردند در حالی که این ریشه در تاریخ علم سیاست دارد، ارسطو و فارابی در این زمینه صاحب‌نظر و صاحب مکتب هستند، اما چهار نفر که از این موارد اطلاعی ندارند، شروع به فضاسازی کردند، در حالی که اگر تاریخ و منابع و کتاب‌های ارسطو و افلاطون را مطالعه کنید، می‌بینید آنجایی که در رابطه با سیاست جامعه و تمشیت امور جامعه است چه توضیحاتی ارائه شده است اما برخی حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند در اینترنت یک سرچ کنند و این مطالب را مطالعه کنند.

دلسوزان نظام به رئیس جمهور کمک کنند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این سیاست، سیاست خوبی نیست. آقای رئیسی را رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و هر آنچه در توان داریم به کار خواهیم بست تا او بتوانند به وعده‌های خود عمل کند و موجبات آسایش، رفاه و کاهش فاصله بین دولت و ملت را فراهم سازد. البته همه اینها قابل تحقق است.

طلایی ضمن تاکید بر همکاری گروه‌ها با دولت سیزدهم یادآور شد: معتقد هستیم هر کسی که دلسوز نظام، انقلاب، کشور و ملت است باید با همه توان در حمایت دولت سیزدهم کار و تلاش کند، نظر و پیشنهاد دهد و راهنمایی کند تا إن‌شاءالله به این ترتیب دولت بتواند مسیر پیش روی خود را با سرعت و کیفیت بهتر طی کند.

27215

پست بعدی

آیا قارچ سیاه می‌تواند از طریق زخم‌های پوستی وارد بدن شود؟

پ سپتامبر 2 , 2021
میزان نوشت: به گفته یک متخصص پوست‌ومو قارچ سیاه از طریق تنفس و هوا منتقل می‌شود و علاوه بر این اگر فردی زخم باز داشته باشد و زخمش در تماس با گیاه و خاک آلوده قرار گیرد، هم امکان انتقال آن وجود دارد. عاطفه گلفشان در پاسخ به این سوال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000