امام جمعه بروجرد: افراد بدحجاب و بی‌حجاب، عقب مانده اعتقادی هستند / آنان از خبرهای داخلی، اطلاع ندارند، اخبار شبکه های ماهواره ای گوش می کنند

امام جمعه بروجرد: افراد بدحجاب و بی‌حجاب، عقب مانده اعتقادی هستند / آنان از خبرهای داخلی، اطلاع ندارند، اخبار شبکه های ماهواره ای گوش می کنند

ایسنا نوشت :حجت الاسلام بیرانوند، امام جمعه اشترینان نیز در این جلسه، تاکید کرد: بانوان ادارات و دستگاه‌ها نیز در این راستا توجیه شوند و برای مراکز خرید الزاماتی داده شود و اگر رعایت نکردن یکسری امتیازات از آن‌ها سلب شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که دوازدهم دی‌ماه در دفتر امامان جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کسانی که سر خود را برهنه می‌کنند این‌ها عقب ماندگان اعتقادی هستند. این افراد از لحاظ اخبار داخلی بی‌اطلاع هستند و به اخبار شبکه‌های ماهواره‌ای گوش می‌دهند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: پیامدهای پدیده شوم بی‌حجابی را نمی‌توانیم مشاهده کنیم باید با این‌ها به صورت عاقلانه برخورد شود. یکسری شعار در زمینه حجاب و بی‌حجابی از سوی شهرداری آماده شده که به صورت بنر در سطح شهر نصب می‌شود. در راستای پیامدهای حجاب و بی‌حجابی در فضای مجازی به صورت گسترده مطرح شود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: همچنین در این راستا همایشی برای خانم‌ها در روز پنج شنبه در بروجرد برگزار می‌شود که به افراد بی‌حجاب با نرمش تذکر داده می‌شود.

حسینی عنوان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف باید برنامه‌ای با محتوای در دو محور دستاوردهای نظام و پیشبردهای نظام و معرفی دشمن و استراتژیک دشمن تهیه شود و به صورت بروشور و … در دانشگاه و مراکز علمی و … منتشر شود.

حجت الاسلام میثم زیدعلی بیرانوند، امام جمعه اشترینان نیز در این جلسه، اظهار کرد: اگر بخواهیم فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نهادینه شود نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: بانوان ادارات و دستگاه‌ها نیز در این راستا توجیه شوند و برای مراکز خرید الزاماتی داده شود و اگر رعایت نکردن یکسری امتیازات از آن‌ها سلب شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

مقاومت رئیسی در حفظ وزرای ناکارآمد و اعمال تغییر در مدیریت رده دوم/ مشکلات باقی خواهند ماند

د ژانویه 2 , 2023
با گذشت یکسال و نیم از حکمرانی دولت رئیسی، مردم با وعده ها و شعارهای عمل نشده او رو به رو شدند و موجی از تغییرات در دولت سیزدهم شامل بازداشت، برکناری و استعفای مدیران به راه افتاده که به نظر می رسد به دلیل «ساختار مسائل» بهبود مدیریت این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000