خطیب هشدار جدی داد / «ورود» و برخورد جدی وزارت اطلاعات با «اخلالگران بازار» / هدف: «تعدیل وضعیت ارز»

خطیب هشدار جدی داد / «ورود» و برخورد جدی وزارت اطلاعات با «اخلالگران بازار» /  هدف: «تعدیل وضعیت ارز»

ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب گفت: تا امروز۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه وزارت کشور به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند و البته این تعداد افرادی فردا بیشتر می‌شود.

ایسنا : وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در جهت تعدیل وضعیت ارز ورود کرده و با افرادی که خارج از بازار رسمی ارز، فعالیت دارند برخورد کرده است. تا امروز۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه وزارت کشور به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب درباره اقدامات وزارت اطلاعات درباره اخلالگران بازار ارز اظهار کرد: وزارت اطلاعات در روزهای گذشته و امروز با اشراف نسبت با متخلفان بازار ارز ،اقداماتی انجام داده است. کسانی حتی در خارج کشور عواملی دارند و اقداماتی انجام می‌دهند که موجب اخلال در بازار ارز می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات در جهت تعدیل وضعیت ارز ورود کرده و با افرادی که خارج از بازار رسمی ارز، فعالیت دارند برخورد کرده است. تا امروز۲۰ نفر از کسانی که در اطلاعیه وزارت کشور به آنها اشاره شده، دستگیر شده‌اند و البته این تعداد افرادی فردا بیشتر می‌شود. روند برخورد با کسانی که در بازار ارز اخلال می‌کنند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

پیش‌بینی یک اقتصاددان از اقتصاد پسا دلار فرزین/ دوباره باید دنبال یک سلطان ارز دیگر باشیم؟

ی ژانویه 1 , 2023
یک اقتصاددان در واکنش به سیاست ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی نوشت: با سیاست‌های فعلی کشور و با وجود عدم توافق برجام و با وجود حجم نقدینگی وحشتناکی که به اقتصاد تزریق شده است و مهم‌تر از همه، تمایل شدیدی که به خروج سرمایه در کشور وجود دارد، این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000