واکنش امام جمعه اصفهان به انتقادها / کجا یک متدین اسید می‌پاشد؟ / اغتشاشات تمام شد اما فتنه با «کشف حجاب» استمرار دارد

واکنش امام جمعه اصفهان به انتقادها / کجا یک متدین اسید می‌پاشد؟ / اغتشاشات تمام شد اما فتنه با «کشف حجاب» استمرار دارد

کشف حجاب پایان کار نیست و مقدمه برهنگی و سایر اعمال زشت و عادی سازی فساد و گناه در جامعه است.

به گزارش خبرآنلاین از ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان،آیت الله سیدابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، با اشاره به «خطرات بی‌حجابی در جامعه»،گفت: خطر اول اینکه، کشف حجاب پایان کار نیست و مقدمه برهنگی و سایر اعمال زشت و عادی سازی فساد و گناه در جامعه است. خطر دوم تضعیف اقتدار نظام است. به عبارتی اغتشاشات تمام شد اما فتنه با کشف حجاب استمرار دارد.

وی افزود: خطر سوم سرایت این بی‌حیایی‌ها در بین دیگر اقشار جامعه، خطر چهارم تنزل حجاب در بین اقشار مذهبی جامعه و خطر پنجم ایجاد دوقطبی در جامعه و ضربه به امنیت مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: چرا برخی نسبت به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اتهام می‌زنند که تذکر یعنی اسیدپاشی! کجا یک نفر متدین اسید می‌پاشد؟

وی افزود: فرد متدین اهل فحاشی نیست، اهل نظم و قانون است و خلاف قانون را برای خودش خلاف شرع می‌داند و طبق سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند مردم وظیفه تذکر لسانی را دارند، تذکر می‌دهد، نه چیز دیگر و این اتهامات به افراد متدین نمی‌چسبد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

فعالیت «یاران مشایی»، بیخ گوش خانه احمدی‌نژاد / مؤسسه «توسعه اندیشه ورزی بهار» چه می‌کند؟

ی ژانویه 1 , 2023
آرمان ملی نوشت: محل این موسسه هم بزرگراه رسالت غرب به شرق بعد از چهارراه سرسبز پلاک ۶۰۸ ذکر شده است که با نارمک یعنی محل زندگی محمود احمدی‌نژاد فاصله زیادی ندارد. شاید همین نزدیکی سبب گرایش به سمت اندیشه احمدی‌نژاد ومشایی شده باشد! مشایی کجاست؟ بی‌تردید باید در زندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000