سال ۲۰۲۲ برای من پر از لحظات عالی بود

سال ۲۰۲۲ برای من پر از لحظات عالی بود اعتمادآنلاین |

مهدی طارمی روزهای خوبی را سپری می کند و از اوج دوران فوتبال خود لذت می برد. سال ۲۰۲۲ برای او یک "سال فوق‌العاده" بود. ستاره ایرانی لیگ پرتغال در این سال برای پورتو دبل کرد و در جام جهانی قطر حضور داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اوجوگو، طارمی در گفتگویی در خصوص سال میلادی که پیشت سر گذاشت گفت: در واقع، سال فوق‌العاده‌ای در حرفه من بود. باورنکردنی بود. اکنون می‌خواهم این سطح را حفظ کنم و در سال جدید میلادی نیز بدرخشم. خیلی خوب است که در کنار برخی از بهترین بازیکنان هستم و این چیزی است که به من انگیزه زیادی برای آینده می‌دهد، نه تنها برای سال ۲۰۲۳، بلکه برای سال ۲۰۲۴ و بعد از آن.

طارمی درباره سال قبل(میلادی) گفت: سالی پر از لحظات عالی بود. من توانستم در جام جهانی شرکت کنم، با تیم پورتو در ورزشگاه دالوز و در خانه بنفیکا که رقیب ما است، قهرمان شدم.

ستاره ایرانی لیگ پرتغال افزود: من همیشه بهترین چیزی را که دارم در زمین نشان می‌دهم. این چیزی است که می‌توانم تضمین کنم. تیم ما کیفیت زیادی دارد و من احساس می‌کنم که می‌توانیم کاری مثبت در لیگ قهرمانان انجام دهیم. بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. خیلی سخت است، همان‌طور که می‌دانیم رقابت بسیار سختی است اما ما به بهترین شکل تلاش خواهیم کرد. امیدوارم امسال در لیگ قهرمانان نتیجه خوبی بگیریم.

طارمی در پایان در خصوص احتمال قهرمانی تیمش گفت: هنوز ۲۰ بازی تا پایان باقی مانده است. مهم‌ترین چیز این است که ما در پورتو چه می‌کنیم و این به این معنی است که بهترین عملکرد را برای پیروزی در هر بازی ارائه می‌دهیم. ما منتظر خواهیم بود تا ببینیم تیم‌های دیگر چه می‌کنند اما مهم‌ترین چیز، همانطور که گفتم، این است که ما هر چیزی را که داریم در هر بازی به کار بگیریم و همیشه به فکر بردن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شرایط هر روز بدتر از روز قبل می شود/ بدون برگشتن به مردم جلسه اقتصادی سران قوا بی فایده است

ی ژانویه 1 , 2023
یک نماینده مجلس درباره برگزاری جلسات سران قوا تاکید کرد که مهم این است اتفاقی بیفتد و تغییری رخ دهد. مسئله مهم این است که باید تصمیمی گرفته شود والا چیزی که فراوان است این جلسات است . جواد مرشدی: روز گذشته رئیس جمهور میزبان سران قوای مقننه و قضاییه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000