«استاد»، فیلمی با بازی داور خنداننده‌شو

«استاد»، فیلمی با بازی داور خنداننده‌شو

تدوین فیلم سینمایی «استاد» به پایان رسیده و دیگر مراحل فنی برای آماده‌سازی این اثر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تدوین فیلم سینمایی «استاد» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی و کارگردانی سیدعماد حسینی، توسط هانیه جلوخانی انجام شد و این اثر که به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی در سال اخیر می‌پردازد، این روزها دیگر مراحل فنی را پی گرفته است.

فیلمنامه‌ این اثر را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است. حسن معجونی و هدیه حسینی‌نژاد همراه با سجاد بابایی نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند. سجاد بابایی که در حوزه تئاتر فعال بود، اخیرا در سریال «خسوف» و فیلم «مرد بازنده» بازی کرد و گفته می‌شود در فیلم سینمایی «استاد» نقش متفاوتی را ایفا کرده است. حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

موج‌سواری «اوج» با نام محمدعلی فردین، ملک مطیعی و.../ موسوی و خاتمی‌ها نبودند، میرسلیم‌ها می‌آمدند

ی ژانویه 1 , 2023
آخرین روزهای آذرماه جشنواره سینما حقیقت به کار خودش پایان داد، حواشی آن جشنواره و اختتامیه‌اش آن‌قدر بود که هر نوع نقد و نظری در آن روزها گم می‌شد؛ اما حالا و پس از چند روز که آن‌قدر خبر آمده و اخبار آن فراموش‌شده، شاید بتوان به یکی از فیلم‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000