تبلیغ شبکه های غیرمجاز در سایت اطلاع‌رسانی دولت رئیسی + عکس

تبلیغ شبکه های غیرمجاز در سایت اطلاع‌رسانی دولت رئیسی + عکس

اعتمادآنلاین نوشت: شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید.

بررسی سایت «پایگاه اطلاع‌رسانی دولت» نشان می‌دهد که سه شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام توسط این رسانه رسمی ریاست‌جمهوری تبلیغ می‌شود.

به گزارش شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید. جالب اینجاست هیچکدام از پیام‌رسان‌های داخلی از قبیل ایتا، سروش، بله و.. در صفحه اول تبلیغ نشده‌اند.

چند روز پیش نیز خبر رسید صفحه رسمی رئیسی در اینستاگرام «تیک آبی» گرفت که با واکنش شدید کاربران فضای مجازی روبرو شد. اینستاگرام در دولت رئیسی فیلتر شد و بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی آسیب اقتصادی دیدند.

تبلیغ شبکه های غیرمجاز در سایت اطلاع‌رسانی دولت رئیسی + عکس

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

معاون هنری ارشاد: هنرمندان در مقابل هجمه‌ها صبوری کنند/ تا نقطه مطلوب فاصله داریم

ی ژانویه 1 , 2023
مهر نوشت: محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه ۱۰ دی ماه با حضور در دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در جریان روند برگزاری این رویداد هنری قرار گرفت. ستاد خبری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000